Schwarzkopf BEOLOGY - regeneracja włosów

by - 17:00


BEOLOGY od Schwarzkopf to nowy, zaawansowany system pielęgnacji włosów, inspirowany potężną mocą głębin mórz. Nowa linia została stworzona z myślą o wyjątkowych potrzebach włosów. To perfekcyjne połączenie natury i technologii.

Ekstrakt z głębin mórz - pozyskiwany na głębokości 2000 metrów zapewnia nawilżenie i kompleksową ochronę skóry głowy.
Brunatna alga - znana ze swojego działania antyoksydacyjnego, pozyskiwana ze zrównoważonej uprawy dogłębnie oczyszcza i odżywia włosy.


Mamy do wyboru trzy linie kosmetyków:
→ regeneracja: z odżywiającymi polimerami dla maksymalnej regeneracji włosów zniszczonych

→ nawilżenie: z panthenolem dla jeszcze głębszego nawilżenia włosów suchych

wygładzenie: z olejami dla idealnego wygładzenia puszących się włosów

Moje włosy dostają od Was dużo komplementów, jednak tak naprawdę nie są w najlepszej kondycji. Każdego dnia narażone są na działanie wysokiej temperatury nie tylko suszarki, ale także prostownicy. Odkąd pamiętam, przykładam dużą uwagę do pielęgnacji moich włosów, więc nie mogłam przejść obojętnie obok nowej serii Beology. Wybór padł na linię regenerującą. Więcej o poszczególnych produktach niżej... 🙂


1. Regenerujący szampon bez siarczanów łagodnie oczyszcza włosy. Pozostawia je zregenerowane, miękkie i lśniące jak jedwab.
2. Regenerująca odżywka przywraca włosom miękkość bez ich obciążania. Ułatwia układanie włosów.


3. Intensywna maska regenerująca nawilża włosy i pomaga chronić je przed przyszłymi zniszczeniami.


4. Intensywnie regenerujący preparat doskonały na rozdwajające się końce.


5. Regenerujące bi-serum łączy w sobie moc żelu i emulsji. Wielofunkcyjna formuła wzmacnia włókna włosów, pozostawiając je gładkie i lśniące.


Produkty są naprawdę warte uwagi. A Wy znacie już kosmetyki do włosów Beology? 
Po którą linię byście najchętniej sięgnęli? Dajcie znać w komentarzach! 🙂 

You May Also Like

17 Comments

  1. Bardzo cenię sobie tę firmę. Super linia, chętnie wypróbuje także na moich cienkich i suchych włosach :)
    Mój blog - ZAPRASZAM
    Pozdrawiam, Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje włosy! :3 Super że masz możliwość wyboru spośród tylu kosmetyków do pielęgnacji Swoich cudeniek! ;) <3 Dbaj o nie, bo są naprawdę świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale chętnie sięgnęłabym po nawilżające serum lub preparat na rozdwajające się końcówki. Moje włosy są naturalnie kręcone - a co za tym idzie - są podatne na wysuszenie.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Do włosów od Schwarzkopf miałam tylko szampon, ale nie sprawdził się u mnie zbyt dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie próbowałam tych kosmetyków, ale wyglądają zachęcająco i chyba się skuszę na serię regenerującą :) Zainteresował mnie szczególnie preparat na rozdwojone końce - to coś dla mnie! :)

    Buziaki!
    Joanneaa

    OdpowiedzUsuń
  6. To fakt, masz cudne włosy, nie widać, żeby im czegoś brakowało.
    Ja od dawna poszukuję dobrej odżywki jak i szamponu, większość się nie sprawdza po prostu,
    zaciekawił mnie post, bo tych kosmetyków nie znałam.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta seria może nie do końca dla moich włosów ale tą wygładzenie chętnie bym wypróbowała :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje włosy :) Ja z chęcią siegnęłabym po coś nawilżającego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie bardzo te serie. Dla mnie naj dla włosów puszących się :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiłaś mnie tymi produktami:) muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam jeszcze tych produktów, ale chyba się skuszę i przetestuję jak u mnie się będą sprawdzały ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam tej serii, ale zapowiada się super

    OdpowiedzUsuń
  14. Właściwie nie wiem na którą bym się zdecydowała serię, ale wyglądają i zapowiadają się fantastycznie! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam okazji testować.
    https://www.facebook.com/sandiciousblog

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wpis <3 nie znam tej serii, ale chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń