Black & mint | Torebka a'la Pinko

by - 08:00


W dzisiejszej stylizacji właściwie same nowości! 😉 Na Instagramie parę dni temu pokazywałam już tę ramoneskę (tutaj) oraz ciekawy tył sweterka (tutaj). Postanowiłam zestawić to ze sobą. Założyłam do tego intensywnie czarne spodnie oraz botki na 11-centymetrowym słupku. Do kolekcji moich torebek dołączyła ostatnio a'la Pinko. Ma fason obszernej kopertówki i została wykonana ze skóry naturalnej. Dostępnych jest aż 6 wersji kolorystycznych tego modelu! Dajcie znać w komentarzach co sądzicie o tej stylizacji. Buziaki! 😉


Fot. P. 

Sweter - NA-KD (-20% for all with code: Diana20pl)
Ramoneska - Answear.com
Pasek - Pull&Bear
Okulary - Diverse
Botki - Born2be.pl

You May Also Like

31 Comments

  1. Cuuudna ramoneska !! I torebeczka achhh <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wszystko połączyłaś w bardzo spójny i elegancki styl. Sprawdź też u mnie na ZOiO.pl co ciekawego możesz uzyskać. Bardzo fajny styl przekazujesz i mi osobiście bardzo odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spam na kazdym kobiecym modowym blogu.

      Usuń
  3. Bardzo ciekawa stylizacja! Wyglądasz pięknie! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Diana, czemu tylko tanie buty z tworzyw sztucznych?... Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współpracuję z firmą i nie muszę kupować dodatkowych butów, bo nie pomieściłabym ich w szafie. Poza tym, nie 'tylko'... ;)

      Usuń
    2. Też kiedyś współpracowałam z firmami i dostawałam dużo butów, ale nie miałam gdzie ich mieścić dlatego zrezygnowałam. Mam mniej par, ale wszystkie noszę i są porządne. Też jestem za tym i namawiam, ale też nie jest to powód by kogoś negować za wybór:)

      look fajny!

      Usuń
    3. DIANE, ok.
      TYNKAABLOG, szkoda zycia na tandetę, szkoda swojego wizerunku na promowanie "lipy". Autorka jest na tyle piekna że widzę Ją tylko w rzeczach z najwyższej półki... Buty to oczywiście podstawa jak z założenia butów wynika, więc fajnie jak są najlepsze z mozliwych do nabycia w danym kraju.
      Zgadza się?

      Usuń
  5. swietne buty i genialna jest cala stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta ramonka jest czadowa- taka charrakterna ajćććć chcę <3
    Super wyglądasz zgrabniocho Ty :)

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że bardzo podoba mi się kurteczka
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna jest ta torebka

    Zapraszam do siebie,
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kurtka! Ślicznie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi sie wszystko . Cudownie wyglądasz :) Torebka skradła moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Pieknie kochana wygladasz ;)) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę włosów, są przecudowne! :) Super stylizacja, bardzo podobają mi się buty, sama uwielbiam chodzić w takich fasonach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam połączenia w takim stylu, czerń pasuje na każdą okazję! Ogromne wrażenie zrobiły na mnie Twoje botki, idealnie uzupełniają całą stylizację! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie się bardzo stylizacja podoba. Podobnie jak torebka. Nie mam jeszcze takiej. Ostatnio jednak poluje na puma ferrari.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz 😍☺
    Sweterek bardzo ładny (widzialam go na IG) ale botki mi się najbardziej podobają ☺💞😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękny zestaw! I ta cudna torebka! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. wow stunning post,gorgeous styling dear,beautifull outfit,love it..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś taka piękna <3 a Twoje włosy to marzenie !!!
    Super wyglądasz w czerni, bardzo kobieco i stylowo. Torebka to istna perełka.

    Buziaki
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zestawienie. Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zestaw, z chęcią bym taki ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podobają mi się pinko torebki

    OdpowiedzUsuń