7. urodziny Answear!

by - 22:40


Wiecie, że Answear właśnie obchodzi swoje 7. urodziny? Z tej okazji marka przygotowała dla nas urodzinowe niespodzianki - każdego dnia na profilu @answear na Instagramie można wygrać wspaniałe ubrania i dodatki. Zasady są banalnie proste, bowiem wystarczy zaobserwować profil i opublikować zdjęcie na swoim profilu zgodnie z hasłem w danym dniu. 🙂

Ale to nie wszystko! Głównym konkursem urodzinowym jest złożenie życzeń marce. Najlepsze 7 zgłoszeń będzie nagrodzone zestawem ubrań z następujących marek: Love Moschino, DKNY, Tommy Hilfiger, Calvin Klein Jeans, Desigual, Diesel, Adidas Originals o wartości ok. 1 tys. zł każdy. 😮

Oczywiście nie może zabraknąć specjalnego rabatu, aby zakupy stały się przyjemniejsze! -25% na nowości i -15% na przeceny - wystarczy wpisać w koszyku kod: BDAY i zatwierdzić. 😎

W dzisiejszej stylizacji mam na sobie właściwie wszystko z Answear. Szare przecierane dżinsy są bazą stylizacji. Dobrałam do nich metaliczną kurtkę typu bomber, która tak świetnie odbija światło! Ozdobą jest choker, który niefortunnie schował się pod włosami, ale dobrze było go widać na moim Instagramie (tutaj i tutaj). Bardzo się cieszę, że mam w końcu swoje pierwsze New Balance. Pokazałam również zdjęcie skarpetek Nike wykonane w technologii DRI-FIT. Są funkcjonalne, pozwalają na większy komfort w trakcie biegu, a ich miękki, grubszy materiał zapobiega otarciom i podrażnieniom skóry. Wszystko oczywiście podlinkowałam na dole. Dajcie znać co najbardziej Wam się spodobało! 😉



Kurtka - Answear (Missguided)
Spodnie - Answear
Choker - Answear (Mango)
Skarpetki - Answear (Nike)
Buty - Answear (New Balance)


You May Also Like

21 Comments

  1. Świetnie wyglądasz! :)
    Answear kilka razy już u nich kupowałem, może i teraz coś kupię i skorzystam z tego kodu rabatowego! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dłuższego czasu personalizuje sę w PL wszelkiego rodzaju "Światynie dobrobytu", hurtownie, importerów. "Urodziny". Wszędzie to samo. Urodziny importera jakichs łachmanów.
    A przypadkiem nie jest tak, ze urodzic sie może dziecko, a hurtownia otworzyć, powstać? ? Tak sie mawiało kiedyś w "mrocznych czasach" "komuny" i zaraz PO. gdy jeszcze nie było "nowoczesnej" nowomowy.

    Ty Diana jestes piekna wiec w tym co masz nas sobie tez jestes dalej piekna.

    OdpowiedzUsuń
  3. super zestaw :D bardzo ładne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się kurteczka :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Całość fajnie wygląda 💙 kurtka wygrywa!

    OdpowiedzUsuń
  6. No fajnie fajnie! Ja dla większego pazura dodałabym coś z https://zoio.pl/odziez-damska/okrycia-wierzchnie/ramoneski/. Moim zdaniem powinno się to dobrze tutaj sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znowu ten spam. Autorze, nie masz dość?
      lepsze ramonezki sa z Ochnika.

      Usuń
  7. Naprawdę bardzo fajna stylizacja :) Wygląda interesująco. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Your style is great. Let us follow each other!
    Have a nice week!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie to wszystko zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kurta! Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pieknie wygladasz!

    Zapraszam do siebie
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  12. ŚLICZNĄ MASZ TOREBKĘ !
    POZDRAWIAM CIEPŁO W TE CHŁODNE DNI,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurtka jest genialna,rozglądałam się ostatnio za taką ale nie mogłam nigdzie znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się :) ja wysyłałam prace na 6 urodziny answear, niestety nic nie wygrałam ale w tym roku nawet nie mam sił próbować bo ostatnio mam smutny okres.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja chcę tą kurteczkę :D :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna sprawa! Faktycznie ta kurteczka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej cieszy mnie fakt, że często z tego typu okazji organizowane są świetne promocje pozwalające sporo zaoszczędzić...

    OdpowiedzUsuń