Dotted Frill Dress NA-KD | Fabiola Cardinal

by - 09:40


Kto śledzi mnie na Instagramie (@dianefashion) ten wie, że niedawno otrzymałam przesyłkę z NA-KD. Pokazałam tam wszystkie rzeczy które wybrałam. 🙂 Parę dni temu udało mi się zrobić zdjęcia w sukience z falbankami. Na stronie dostępna jest w trzech wersjach kolorystycznych, ja zdecydowałam się na granatową w białe groszki. Aby zachować styl boho, założyłam duże białe okulary. Do tego skórzana torebka Fabiola i kozaki za kolano na trzynastocentymetrowym obcasie. Jak Wam się podoba? 😀


Fot. P. 

Sukienka - NA-KD (-20% for all with code: Diana20pl)
Torebka - Fabiola
Kozaki - Born2be.pl
Zegarek - Daniel Wellington

You May Also Like

20 Comments

  1. Świetna stylizacja!
    W sukienkach zawsze wyglądasz bardzo seksownie i kobieco! Naprawdę świetne połączenie, sukienka i buty za kolano. Uwielbiam Twój styl! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz pięknie. Buty wygladaja fajnie na zdjęciach, jak w rzeczywistosci wiesz sama. Jesli dajesz rade w nich chodzić i sa wygodne to ok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka! W towarzystwie czerwonej torebki i kozaków robi ogromne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie. Na randkę idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, piękne rzeczy wybrałaś!
    Mają świetny asortyment ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przepadam za kozakami, ale sukienka i torebka są cudowne! nawet mam podobną sukienke z h&m :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze zachwycasz. pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty w tym przypadku robią robotę! Wyglądasz fenomenalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sukieneczka- podoba mi się całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Uwielbiam takie stylizację! Buty w połączeniu z sukienką rewelacja! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka i torebka od razu przypadły mi do gustu! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. That dress fits you so well and I love those sunnies!

    X
    Dahi from Strangeness and Charms

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny look, sukieneczka jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. KObiecy i super outfit, bardzo podoba mi się torebka. Obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja, sukienka idealna na każdą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń