Grey and black

by - 19:30

Całkiem niedawno, bo dwa posty temu, nie udało mi się pokazać sweterka, o czym tam pisałam. Ostatnio jednak pogoda pozwoliła na jego ukazanie. Ten futrzak został znaleziony w szafie przez moją mamę podczas przedświątecznych porządków. Jest przeuroczy i taki cieplutki! :) Parę dni temu kupiłam ten szary płaszczyk. Z pewnością nie nadaje się na wielkie mrozy, ale póki termometr wskazuje dodatnie temperatury, to można go nosić.


Płaszczyk - Top Secret
Spodnie - Texik3 (Tk Maxx)
Sweterek (golf) - No name
Bransoletka (różowa) - Tally Weijl
Bransoletka (czarna) - Sinsay
Okulary - H&M
Botki - Reene.pl
Torebka - Wittchen

You May Also Like

33 Comments

  1. Wow! :) Mega, bardzo mi się podoba ten sweterek i torebka, może ciut za "czarno" ale olśniewająco :3!

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się!
    i mnie wcale nie przeszkadza, że czarno ;)
    ale mogę być mało obiektywna, bo czerń po prostu uwielbiam! :)

    futrzak jest świetny, a płaszcz ma bardzo fajny krój!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek jest świetny kochana, podobnie jak płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny jest ten sweterek i spodnie :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. spodnie,płaszcz,botki,sweter<3

    OdpowiedzUsuń
  6. szukam takich spodnie, są super!
    całość rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszczyk jest ekstra! ;3

    Ściemniały Ci włosy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna torebka i sweter :) w połączeniu razem genialnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  9. masz tak piękne włosy, że wow. wow!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny płaszcz :) wyglądasz cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja to fanką płaszczy jestem i Twój również przypadł mi do gustu. Czerń uwielbiam więc jak najbardziej cała stylizacja mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Simple, casual and (above all) cool outfit!!! Have a nice day, kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest Moc! Wygladasz bardzo odwaznie i bardzo modnie! <3
    Buty i spodnie sa mega <3

    Cieplutko pozdrawiam i zycze spokojnych i zdrowych Swiat jak i szczesliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz ;)

    http://followthefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, uwielbiam takie stylizacje <3

    OdpowiedzUsuń
  16. zdecydowane TAK dla sweterka - uwielbiam takie futrzaczki! Płaszczyk również w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż grzechem by było gdyby ten futrzak dłużej leżał na dnie szafy nie zauważony :( Fantastyczny jets, sama kocham takie nosić :) Są mega stylowe i mega ciepluchne, a to najważniejsze :)
    I torebka bardzo przypadła mi do gustu <3
    Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw, bardzo mi się podoba! Ale ty masz włosy piękne dziewczyno, szok :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana życzę Ci spokojnych Świąt spędzonych w gronie najbliższych osób :)
    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna kurtka i włochaty sweter. Dobrałabym inną torebkę, ale to szczegół;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz przepięknie ! Super płaszczyk i spodnie ♥No i włosy - ah ja mogę tylko o takich pomarzyć ! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie! ♥

    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz, płaszcz, sweter, figura :) :)

    OdpowiedzUsuń