Black and striped scarf

by - 15:00

Moim głównym zamiarem było pokazanie w tej stylizacji czarnych 'futrzaków': sweterka i torebki. Uznałam, że razem świetnie się komponują! Niestety, nie dałam rady zdjąć płaszcza nawet na chwilę i sweterek jest prawie niewidoczny. Przeszkodą okazał się nie tyle kilkustopniowy mróz, co straszny wiatr. Zdjęcia zostały zrobione w kilka minut, tak ciężko było wystać! Mam jednak nadzieję, że sweterek uda mi się jeszcze pokazać. :)


Spodnie - Texik3 (Tk Maxx)
Sweterek - No name
Rękawiczki - H&M
Pasek - Carry
Bransoletka - Paryżanka
Szal - Nelly.com
Torebka - Wittchen

You May Also Like

24 Comments

  1. fajny look ;-)


    pozdrawiam i zapraszam do siebie live-style20

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się Twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie wyglądasz, szalik ozywia wszystko :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie! szkoda jednak że torba nie jest troszkę większa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajnie wygląda ten pasiasty szalik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale jak na ciężki wiatr, to fryzurę masz - Moja Droga - perfekcyjną ;P
    też bym tak chciała ;P
    ja to nawet przy leciutkim, letnim zefirku mam na głowie sajgon ;P
    co tam, że swetra nie widać - widać fajną torebkę i jeszcze fajniejszy szalik!
    to się liczy, o ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja, cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna stylizacja, kocham kolor czarny ;)

    www.dark-drawer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem Ci że zdjęcia wyszły naprawdę dobre!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę tego sweterka widać. W połączeniu z futrzastą torebką robi wrażenie (a i bez niej by mi się podobał, lubię na zimę takie włochate swetry :))

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna torebeczka, sweter wydaje się być również super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale masz niebiańskie włosy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po prostu rewelacja, klasyka! A szal pięknie to przełamuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. <333 such amazing pictures !
    love it
    http://www.karolinagespucci.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Szalik i torebka extra, całość bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  16. kochana to idealny look na zime

    wspaniale:*
    pozdrawiam, Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialnie wyglądasz, spodnie rewelacyjne ❤

    OdpowiedzUsuń
  18. mega look !! naprawdę jestem zachwycona, wszystko razem tworzy idealną calość;)

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz idealnie!! Uwielbiam ten look!

    OdpowiedzUsuń
  20. idealnie, bardzo w moim stylu :)!

    OdpowiedzUsuń