Black and white shirt Reserved

by - 17:30

Tę koszulę kupiłam podczas ostatnich zakupów, od razu przykuła moją uwagę w sklepie. Spodobała mi się ze względu na biało-czarną kratę oraz przyjemny, cienki (choć nie prześwitujący) materiał. Zdecydowałam się na dość luźne połączenie i ubranie jej do dżinsów oraz sznurowanych butów. Z pewnością dobrze prezentowałaby się także w wersji eleganckiej, na przykład z czarnymi spodniami czy spódniczką i butami na obcasie. :)


Koszula - Reserved
Kurtka - Stradivarius
Spodnie - House
Buty - House
Rękawiczki - H&M
Okulary - Diverse
Pasek - Carry
Torebka - Zara

You May Also Like

43 Comments

  1. Świetna koszula i spodnie super

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny klasyczny look :-)
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszelkie stylizacje oparte na koszuli w kratę oraz jeansach. Klasyka. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ! Strasznie podoba mi się efekt rozwianych włosów na zdjęciach ! ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ! ♥ buziaki !
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    + życzę szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny i inspirujący blog :)
    Wyglądasz świetnie!!!

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny, zawadiacki, trochę rockowy look!
    koszula rzeczywiście super - ale to torebka podoba mi się najmocniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie połączenia!
    Super LOOK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie połączenia!
    Super LOOK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna stylizacja ;) Koszule w kratę coś w sobie mają, hmmm... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny look, bardzo podobaja mi się buty :)
    Pozdrawiam i zapraszam do wzajemnej obserwacji http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne masz włosy <3
    zestaw świetny!

    OdpowiedzUsuń
  12. kurteczka wpadła mi w oko, jest śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny look :D zazdroszczę włosów!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo spodobała mi się koszula ;) a i masz śliczne nogi, dziewczyno zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszula wygląda bardzo dobrze z tymi butami :) i proste spodnie - bez przekombinowania, a dobrze ;) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszula jest świetna! Masz śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyglądasz, bardzo fajna kurka oraz koszula :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna koszula. muszę się wybrać do Reserved :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna koszula i faktycznie stwarza wiele możliwości. W tej wersji wyglądasz bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam nosić koszule, a ta jest genialna, muszę się zaopatrzyć w wersje czarno-białą ;d śliczne buty :3
    obserwuje i liczę na rewanż
    http://tinna-tinnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Koszula ślicznie do Ciebie pasuje :)
    Mam nadzieję, że kiedyś zrobisz posta o tym, jak dbasz o włosy i ile zapuszczałaś - mi osobiście, bardzo się podobają Twoje włosy i sama bym chciała takie mieć ^^
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Zapraszam do wpadnięcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna, prosta stylizacja :-) Uwielbiam takie z kraciastymi koszulami :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam kraciaste koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cała stylizacja bardzo mi się podoba :)
    Super blog dołączam do grona obserwatorów :D

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne jest właśnie to połączenie na luzie! Świetna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekna kurteczka! <3

    Serdecznie zapraszam do siebie :)
    Wesolych Swiat i szczesliwego nowego roku !!!

    BUZIACZEKGIRLOO.BLOGSPOT.CO.UK

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne buty. :-)

    Szczęśliwego Nowego Roku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. te rozwiane włosy sprawiły, że zdjęcia są bardzo dynamiczne :) fajnie! wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna stylizacja;)

    sama robiłaś wygląd bloga? ;)

    Szczęśliwego Nowego roku 2015! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i odpowiedz u mnie, abym mogła się odwdzięczyć. ♥MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Mega stylizacja :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. WOW, ALE CHUDZINKA! *O*
    Oddaj nogi :)
    Dziękuję i wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. super, świetna kurteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/12/new-years-eve-with-sheinside.html zapraszam serdecznie do klikania w linki w podanym linku do posta ;) każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to‎ dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja i zdjęcia :-) Kochana, wszystkiego dobrego w nowym roku! Zapraszam do mnie na nowy post, jestem ciekawa co sądzisz! Pozdrawiam :-)

    http://mowminessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładne zdjęcia masz! <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zdjęcia. Zapraszam Cię do polubienia mojej strony na fb oraz obserwowania ;-)
    https://www.facebook.com/pages/Holly-clothes-and-makeup/143520685795305

    OdpowiedzUsuń