Merz Spezial | skóra, włosy, paznokcie

by - 21:20



Cześć! :) Wiele z nas narzeka na wypadanie włosów, kruchość paznokci... Niejedna pragnie zapuścić włosy. Dużo osób nie wie jak dbać o włosy latem... W tym wpisie chciałabym napisać o suplemencie diety Merz Spezial, dzięki któremu dostarczymy organizmowi "od środka" witamin i minerałów. :)

Drażetki Merz Spezial to suplement diety, który został stworzony specjalnie po to, aby cieszyć się świeżą, zdrową skórą, a także mocnymi włosami i pięknymi, wytrzymałymi paznokciami. Zawiera unikalne połączenie starannie dobranych składników, które dostarczają organizmowi substancji potrzebnych dla utrzymania zdrowego wyglądu skóry, włosów i paznokci, a oprócz tego zapewniają dobre samopoczucie.

Korzyści dla skóry:
- Witamina C przyczynia się do prawidłowego tworzenia kolagenu skóry
- Witamina E, B2 i cynk przyczyniają się do ochrony komórek przed stresem oksydacyjnym
- Niacyna, biotyna, witamina A i B2 są niezbędne do utrzymania zdrowego wyglądu skóry

Korzyści dla włosów:
- Biotyna i cynk zapobiegają wypadaniu włosów
- Witamina B2 przyczynia się do ochrony komórek przed stresem oksydacyjnym

Korzyści dla paznokci:
- Witamina A oraz żelazo sprawiają, że paznokcie są mocne i wytrzymałe, o równej fakturze
- Witaminy z grupy B stymulują wzrost paznokci, zapobiegają ich łamaniu się
- Cynk i kwas foliowy wzmacniają paznokcie, zapobiegają ich rozdwajaniu i łamaniu oraz powstawaniu białych plamek
- Biotyna pobudza wzrost paznokci, a u osób z kruchymi paznokciami zwiększa ich grubość

Przyjmując 2 drażetki Merz Spezial Dragees zapewniasz swojemu organizmowi kompleksową pielęgnację skóry, włosów i paznokci! :)



Przy okazji chciałabym napisać o drugim produkcie tej marki, a mianowicie o Cream Mousse Collagen. Składa się on z unikalnego połączenia kolagenu, witaminy C oraz substancji pobudzających produkcję kolagenu. Daje natychmiastowy efekt liftingu oraz nawilżenia skóry, a także zmniejsza widoczność zmarszczek. Witamina C stymuluje syntezę kolagenu co wpływa na spłycenie zmarszczek i zapewnia optymalną ochronę przed wolnymi rodnikami. Innowacyjna formuła sprawia, że kremowy mus w piance łatwo się wchłania i szybko przenosi w głąb skóry aktywne składniki. Wnika głęboko poprawiając jej strukturę, intensywnie odżywiając i zapewniając regenerację. Skóra szybko odzyskuje swoją elastyczność co wpływa na świeży i promienny wygląd twarzy.


Słyszałyście już o Merz Spezial? A może stosowałyście? Jestem ciekawa Waszych opinii! :)

You May Also Like

73 Comments

  1. Nie stosowałam, także niestety nie mam opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tych produktach. Paznokcie mam w porządku, ale włosom przydałaby się taka kuracja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej o tej marce, zastosowałabym że względu na korzyści dla paznokci😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosowałam kiedyś te witaminy i dla mnie spisywały się ok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam, ciekawa jestem ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie stosowałam, ale myśle,ze moje włosy mogłyby takiej kuracji potzrebować :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś brałam! :) bardzo lubiłam

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam i stosowałam tabletki, ale efekty średnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam wiele dobrego o suplementach marki Merz Spezial, ale jeszcze nie miałam okazji spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tych suplementach. Raczej rzadko stosuje tego typu tabletki 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. Cream Mousse Collagen stosowałam jakiś czas temu i jestem bardzo zadowolona z efektów!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam straszny problem z włosami, niby staram się odżywiać jakoś ale idzie to dość powolnie;/ może tabletki coś pomogą

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie stosowałam, ale ostatnio stan moich włosów i paznokci się pogorszył, więc przydałoby się jakieś wsparcie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie sięgam po tego typu suplementy, a tych wcześniej nie znałam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Stosuję ten suplement i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama nie miałam okazji stosować, ale mojej cioci swego czasu bardzo pomogły

    OdpowiedzUsuń
  17. Szukam czegoś takiego. Myślę że znajdzie się w moim domu

    OdpowiedzUsuń
  18. Zwykle jesienią stosuję suplementy, więc wtedy rozważę takie tabletki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Stosuję suplementy, o tych jeszcze nie słyszałam. chetnie poczytam coś więcej o nich

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja szukam czegoś dobrego na włosy. Przez tarczycę robie się łysa

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapowiadają się ciekawie. Muszę zacząć brać jakieś suplementy

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam je od dwóch tygodni narazie super efektów nie widać. Ale cierpliwość popłaca

    OdpowiedzUsuń
  23. I just found your blog. It's amazing.
    Follow for follow? I already follow you. <3

    Check my blog: salyaves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Własnie skończyłam jedno opakowanie drażetek, no powiem szczerze że chyba mniej mi wypada włosów.

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę zacząć coś brać, włosy wypadają mi garściami

    OdpowiedzUsuń
  26. Polecam również, biorę je od pół roku i widać zdecydowaną poprawę

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnio wystartowałam z kuracją właśnie na włosy i paznokcie, czekam na pierwsze efekty

    OdpowiedzUsuń
  28. Właśnie przydały by mi się dobre suplementy

    OdpowiedzUsuń
  29. Na włosy to mi się przydadzą dobre suplementy

    OdpowiedzUsuń
  30. Będę musiała koniecznie wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  31. Z tej marki nigdy nie korzystałam, natomiast długo testowałam produkty konkurencji i niestety żaden do mnie nie przemówił :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Ostatnio regularnie uzupełniam braki biotyny za pomocą suplementacji właśnie i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale powoli zbieram się za wybór odpowiedniej suplementacji do włosów

    OdpowiedzUsuń
  34. Czasami biorę suplementy i kurację Merz Spezial też miałam. Dobry skład więc warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Osobiście nie testowałam, pierwszy raz widzę ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie zazwyczaj dbanie o paznokcie i włosy przypada na okres jesienno-zimowy, dlatego dziękuje za poradę. Z chęcią przetestuje coś, co jest chwalone przez osoby trzecie :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Szukam właśnie dobrego preparatu na wzmocnienie paznokci. Po przygodach z hybrydą mam niestety bardzo zniszczoną płytkę. :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Suplementy o wszechstronnym działaniu - tego potrzebuję. Dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  39. Zawsze unikałam tego typu kosmetyków, jednak coś czuje, że teraz moje włosy i paznokcie błagają o odpowiednią kurację

    OdpowiedzUsuń
  40. Może kupie to swojej mamie hmmmm

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie znam tych suplementów. Ale tak, wspomagam swój organizm.

    OdpowiedzUsuń
  42. Mi strasznie wypadają włosy. Biorę suplementy, ale nie widzę jeszcze efektów.

    OdpowiedzUsuń
  43. Zamówiłam je. Jestem ciekawa jak zadziałają.

    OdpowiedzUsuń
  44. Włosy mi wypadają garściami. Przemyślę zakup tych suplementów

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna propozycja. Jak dotychczas korzystałam tylko z Biotebalu, ale byłam średnio zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  46. Już drugi raz czytam o tych suplementach, i znowu pozytywna opinia. Pozostaje mi wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  47. Stosuje je już drugi miesiąc, już widać efekty. Naprawdę warto.

    OdpowiedzUsuń
  48. Warto zainwestować w dobrej jakości suplementy.

    OdpowiedzUsuń
  49. Również polecam te suplementy. Biorę je od roku i nareszcie włosy przestały mi wypadać.

    OdpowiedzUsuń
  50. Nigdy nie skończyłam żadnego suplementu. Jakoś nie jestem nauczona brać regularnie

    OdpowiedzUsuń
  51. Nigdy o tej marce nie słyszałam, ale bardzo mnie zainteresowałaś tym wpisem!

    OdpowiedzUsuń
  52. Oj mi by się przydało cos na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ostatnimi czasy zwracam szczególną uwagę na suplementację. Dzięki za polecenie, z chęcią skorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Oczywiście, suplementy dzisiaj to podstawa. Dobrej klasy tabletki z pewnością pomogą zregenerować włosy, skórę i paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja do tej pory korzystałam z Biotebala i byłam zadowolona. O tej marce nigdy nie słyszałam :(

    OdpowiedzUsuń
  56. Zazwyczaj jesienią i zimą zaczynam kurację i wtedy wiosną i latem mogę pochwalić się pięknymi paznokciami, mocnymi włosami. Polecam każdemu zainteresować się tym tematem!

    OdpowiedzUsuń
  57. Wcześniej przez lata "olewałam temat", jednak teraz zwracam szczególną uwagę na taką suplementację. To bardzo ważne!

    OdpowiedzUsuń
  58. Suplementy - tak! Ale zdecydowanie dobrej jakości. To podstawa w tego typu kuracji!

    OdpowiedzUsuń
  59. Oczywiście warto zadbać o odpowiednią suplementację przez cały rok!

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie słyszałam jeszcze o nich. Brzmi interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  61. Oj mi włosy wypadają to chyba wypróbuję te suplementy.

    OdpowiedzUsuń
  62. Suplementacja to podstawa codziennej diety. Ja dbam o skórę i paznokcie każdego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  63. Wiele osób chwali te suplementy. Chyba sama się skuszę na nie

    OdpowiedzUsuń
  64. Dużo słyszałam o tej marce i jestem z niej zadowolona po testowaniu. Wysoka jakość zawsze się obroni!

    OdpowiedzUsuń
  65. Warto wspomagać organizm. Sama biorę suplementy

    OdpowiedzUsuń
  66. O skórę, włosy i paznokcie warto dbać przez cały rok!

    OdpowiedzUsuń
  67. Warto wspomagać organizm. Nie słyszałam jeszcze o tych suplementach

    OdpowiedzUsuń
  68. Słyszałam ale nie kupowałam. Chętnie wypróbuję na włosy

    OdpowiedzUsuń