Stoliki kawowe i lustra - propozycje

by - 16:10


Przeglądając ostatnio ofertę sklepu Edinos.pl natknęłam się na wiele stolików kawowych i luster, które przykuły moją uwagę. Chciałabym w tym wpisie pokazać modele, które szczególnie wpadły mi w oko! :) Wydawać by się mogło, że to tak niewielki element, jednak zobaczcie sami jak bardzo potrafi zmienić cały wystrój wnętrza i nadać mu niebanalnego charakteru.


Jednym z mebli, który w prosty i ciekawy sposób ozdabia wnętrze jest stolik kawowy bądź ława kawowa. Ich wysublimowane oraz nowatorskie kształty pozwalają udekorować z fantazją każde wnętrze. Oprócz walorów estetycznych stoliki kawowe posiadają również inne zalety. Jest to przede wszystkim komfort ich użytkowania.

Funkcjonalnie zaprojektowane stoliki kawowe pozwalają na zrelaksowanie się w towarzystwie ulubionej kawy czy herbaty. Stolik kawowy to doskonałe miejsce na spotkania ze znajomymi. Dlatego kawowe stoliki są meblami idealnymi dla amatorów wypoczynku w domowym zaciszu. Designersko, modnie wykonany stolik nastroi Cię pozytywnie każdego dnia. W sklepie Edinos.pl znajdziecie wiele ciekawych modeli! :)


1. Okrągła ława Zora - czarna + miedź


2. Stolik kawowy Coleo - marmur
3. Okrągły stolik kawowy Rodus
4. Ława ze schowkiem Alifa - biała
6. Stoliki kawowe Brande - złoto białe
7. Szklany stolik kawowy Nivivi - srebrny
8. Industrialna ława Lisa - beton

LUSTRA

W nowoczesnym, komfortowo i przemyślanie zaprojektowanym mieszkaniu nie może zabraknąć również stylowego, modnego lustra! Dzięki niemu wnętrza staną się eleganckie, modernistyczne i niebanalne. Ponadto lustra w świetny sposób rozjaśnią pomieszczenie. Praktyczne, starannie zaprojektowane, a przede wszystkim piękne, szykowne i wyrafinowane! :)


1. Różowe lustro Moku - okrągłe
2. Zestaw loftowych luster Silvo - czarne
3. Okrągłe lustro Elmi - na sznurku

4. Glamour lustro Leoli - okrągłe

5. Boho lustro Okki - okrągłe

Jestem ciekawa co najbardziej wpadło Wam w oko. :)
Dajcie znać w komentarzach!


Dla pierwszych 20 osób kod rabatowy o wartości 50 złotych do wykorzystania w sklepie Edinos.pl:
edinos50

You May Also Like

45 Comments

  1. Stolik nr. 2 i 8 najbardziej mi się spodobał :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham geometryczne wzory, więc większość produktów jest totalnie w moim stylu! ♥ Najbardziej podobają mi się stoliki numer 6 oraz lustra 2 & 3 - cuda! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam u siebie stolik kawowy :) Numer 1 podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny minimalistyczny design!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie dodatki. Strasznie podobają mi się okrągłe stoliki i lustrzane dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się podobają takie drewniane stoliki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne ♥️ ciężko byłoby wybrać jeden stolik czy lustro ♥️

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten stół większy jest śliczny, lubię praktyczne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo stylowe :) Mi najbardziej podoba się stoliczek numer 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne propozycje stolików! Lustra też są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Loftowe lustra bardzo mi się spodobały. Będę polowała na podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szklana ława typu Zora bardzo mi się podoba, elegancka i nowoczesna. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przypadły mi do gustu Twoje inspiracje, minimalistycznie i z klasą. :) Dawno Cie tutaj nie było, czekam na jakieś modowe stylizacje. :):*

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne, chęcią zmieniłabym u siebie kilka dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  15. ojaaa, na maksa uwielbiam taki styl! ja obecnię poszukuję jakiegoś stolika na kwiatka ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. To nie do końca moje klimaty ale stolik industrialny bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  17. Te stoliki kawowe są przepiękne :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Te z koszami są świetne. Lustra w sumie też piekne

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkło i miedź najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie zastanawiam się nad zakupem lustra. Tylko nie mogę się zdecydować jakie

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak okrągła ława zora jest bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam te z koszami, w jednym trzymam koce, a w drugim mam kule ledowe

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie szukam ładnego lustra moje już się zniszczyło po latach

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne propozycje, każdy znajdzie coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest z czego wybierać, w sumie fajne lustro by się przydało

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej urzekł mnie ten stolik rodus. Idealnie pasowałby do wnętrza mojego mieszkania!

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj na wyborze stolika kawowego można się zatracić. Sama pamiętam jak to wyglądało u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem świeżo po generalnym remoncie. Takie klimaty są mi bardzo dobrze znane ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Stoliki są świetne, spory wybór. Te z koszami mi się zawsze podobały

    OdpowiedzUsuń
  30. Wymiana stolika kawowego by mi się przydała.

    OdpowiedzUsuń
  31. Super. Właśnie jestem w poszukiwaniu stolika kawowego do salonu. Dziękuje za inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  32. Druga propozycja, czyli stolik marmurowy, mi się najbardziej podoba!

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne propozycje, ciężko wybrać ten jedyny.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajne inspiracje, mam nadzieje, że będzie więcej takich na Twoim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  35. mam taki zestaw z koszami. Pod blat dałam kule led fajnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  36. Ekstra stoliki! Styl skandynawski jest ponadczasowy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Właśnie chciałam kupić lustro. Chyba postawię na okrągłe.

    OdpowiedzUsuń