Różowe spodnie | ORSAY total look

by - 18:05


Nie pamiętam kiedy miałam na sobie ostatnio spodnie w kolorze innym niż biel/czerń/dżins, chyba w gimnazjum. ;) Te różowe, które dzisiaj pokazuję, spodobały mi się ze względu na fason. Przebiegające po środku nogawek szwy optycznie wyszczuplają, a materiał sprawia, że będą dobrą opcją nawet w cieplejsze dni. Założyłam do nich czarny ażurowy sweterek z ¾ rękawem oraz kurtkę i torebkę z nitami i frędzlami. Do tego sandałki na słupku i look gotowy! Jestem ciekawa co sądzicie o takim połączeniu (i kolorze spodni;)).


You May Also Like

22 Comments

  1. Te spodnie maja piękny kolor.
    Super look

    OdpowiedzUsuń
  2. Generalnie dobrze to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się to wszystko komponuje, podoba mi sie kolor spodni :)

    Zapraszam na nowy post,a w nim relacja z koncertu Myslovitz ♥ Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Ciebie akurat nie ma co wyszczuplać, mi to dopoiero takie spodnie by się przydały ;) hehe
    Kolor genialny, bardzo mi się podoba, ja lubię takie wyraźne i zdecydowane odcienie <3
    Noś dumnie, bo jak nie teraz to kiedy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ta stylizacja, wszystko idealnie dobrane. Spodnie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mas naprawde ekstra te spodnie :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Połączenie czerni i różu jest najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjemny odcień różowego, ale o wiele bardziej chwalę za sweterek, który pasuje Ci idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie mierzyłam, niestety na mnie tak świetnie nie leżą. :( Za to Ty wyglądasz super! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genilne. Kolor jest idealny, w polaczeniu z czarnym wygląda bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  12. nie spodziewałam się, że różowe spodnie mogą wyglądać tak fajnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak... totalnie chcę takie spodnie. I nogi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię właśnie takie uniwersalne zestawy. Im bardziej klasyczny look, tym więcej możliwości do ewentualnej modyfikacji. W mojej ocenie Stylizacje 9,5/10. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Różowych nie miałam jeszcze, widzę że całkiem fajnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  16. Look totalnie w moim stylu! Lubię takie zestawy, które można by trochę samemu zmodyfikować. Świetnie też wyglądasz! pozdrawiam Danuta ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się Twój styl. Stylizacja jest klasyczna i nie przekombinowana, czyli w moim Typie.

    OdpowiedzUsuń