ZEBRA | ORSAY TOTAL LOOK

by - 13:00

Wiecie, że zwierzęce printy na ubraniach wciąż nie wychodzą z mody? Do mojej kolekcji ostatnio dołączył t-shirt w zebrę. Założyłam do niego białe spodnie z dziurami, dżinsową katanę, sandały rzymianki oraz plecioną torebkę typu shopper (hand made!), której kształt pozwala na spakowanie średniej wielkości przedmiotów. Dajcie znać co sądzicie o tym looku! :)

Chciałabym jeszcze napisać parę słów o wodach toaleowych L'Or De Say, które znajdziecie w Orsay!
Mam dwie wersje zapachowe:
Sunshine → Wyróżnia się wyrafinowanym połączeniem kwiatów skąpanych w egzotycznym słońcu. Niczym niezmącone aromaty kwiatów gardenii tahitańskiej, manoi oraz pomarańczy przywodzą na myśl beztroskie momenty i wakacyjne wspomnienia.
Blue Sky → Harmonijnie przenikające się nuty owocowe z kwiatowymi tworzą magnetyczną i kuszącą mgiełkę. Słodką kompozycję wzbogacają szlachetne akcenty drewna oraz wanilii.
Mieliście któryś z tych zapachów? Jaka jest Wasza opinia? :)


You May Also Like

27 Comments

  1. Pieknie ci w bilych spodniach :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow cały zestaw z Orsay hehe Fajnie wyglądasy, wszystko idealnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja kochana, nie wiedziałam że można taką lekko młodzieżową też zakupić w Orsay, zawsze postrzegałam ten sklep jako miejsce dla dojrzałych kobiet ;)
    Buziaki
    Patrycja
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta bluzka potrzebowała właśnie takiej skromnej, klasycznej oprawy, by nic ją nie przyćmiło. Miała grać pierwsze skrzypce i gra - super się komponuje :)

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. Grr, żałuję, że mam za szerokie biodra, aby ubrać się podobnie. Zestaw oczywiście świetny, jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. zebra plus białe spodnie i fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o wody toaletowe, chyba bardziej przemówi do mnie kompozycja niebieska, a to dlatego że gustuję w zdecydowanie delikatniejszych zapachach. ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny i wygodny look. Wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobrze to wszystko skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne spodnie! Pięknie wyglądasz!:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh very great style darling
    I really like your pants
    xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa zapachów Orsay :) a stylizacja super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz w tym zestawie! :) Właśnie zamówiłam białe spodnie do takich letnich stylizacji <3

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzeba przyznać, że dobrze dobrane te ciuchy, pasuje wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wzór bluzki bardzo mi się spodobał. Białe spodnie bardzo lubię nosić

    OdpowiedzUsuń
  16. Super jest taka zeberka. Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny krój, super na tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Taką zeberkę sama chętnie sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba ta aranżacja! Super pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo się dzieje w Twojej stylizacji, ale wszystko ze sobą fajnie współgra - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Białe spodnie i katana świetnie razem wyglądają. Aż żałuję że gdzieś zapodziałam swoją :D

    OdpowiedzUsuń