St Moriz - sposób na błyskawiczną opaleniznę

by - 21:00



Jaki jest Wasz sposób na błyskawiczną opaleniznę? Mi z pomocą przychodzą produkty St Moriz - lekki mus oraz rękawica do jego aplikacji. Mus samoopalający zapewnia długotrwały efekt, a jego innowacyjna formuła oferuje personalizację koloru dzięki kontroli głębi odcienia. Rękawica uszyta jest z dwóch części: brązowego materiału z ciekawym wzorem oraz kremowej gąbki, na którą należy nałożyć kosmetyk, a następnie okrężnymi ruchami aplikować na ciało. Prawidłowa aplikacja powinna przebiegać po wcześniejszym peelingu ciała i nawilżeniu balsamem. Zauważyłam, że najlepiej nakładać cienkie warstwy w ciągu kolejnych dni, wówczas unikniemy powstawania smug. Znaliście wcześniej markę St Moriz? :)


You May Also Like

20 Comments

  1. Efekt bardzo przyjemny i dobrze sie prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez czasem tego uzywam i jestem bardzo zadowolona :)

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem efektu jaki uzyskalaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie wygląda super 😍 chociaż jakoś nie jestem wielbicielka samoopalaczy to ten zapowiada się naprawdę obiecująco❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale boski efekt!!! :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, naturalna opalenizna z tubki,super!

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjny produkt! Super

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili, \
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ piękny efekt! Ja to bym chciała być tak naturalnie opalona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny efekt, podoba mi się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę świetna opcja! Nie słyszałam wcześniej o tym, a szkoda, bo widzę ze warto ❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. W ogóle jak ładnie i równo się rozprowadza, bez żadnych zacieków jak widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt jest mega! Muszę wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda bardzo naturalnie i to mi się podoba 😍😍 Chętnie wypróbuję ❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki świetny efekt ! Chyba wypróbuje ❤️

    OdpowiedzUsuń
  15. Aleksandra ze StyleVibes.pl14 lipca 2018 08:33

    Chetnie bym sprawdzila, u Ciebie wyglada naprawde swietnie! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej z ciekawości użyłaś musu dark czy medium? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super efekt.
    Czy tylko u mnie się zmywa wszystko co nałożyłam na ciało? I nadal jestem blada? :/

    OdpowiedzUsuń