Kombinezon Andrea Hedenstedt x NA-KD

by - 15:31


Tym razem mam na sobie nowy kopertowy kombinezon Andrea Hedenstedt x NA-KD. Mimo, że występuje w kilku wersjach kolorystycznych, zdecydowałam się na kolor beżowy. Ma jedwabisty materiał i elastyczny pas w talii. Szerokie rękawy dodają mu uroku. Kombinezon można wiązać na dwa sposoby - pokazuję oba. Idealnie pasowała mi tutaj dyskretnie wystająca, koronkowa bielizna. Kilka zdjęć zostało wykonanych na plaży w Gdańsku, reszta zaś w centrum miasta. Jestem ciekawa co sądzicie!

Fot. P. 

Kombinezon - NA-KD (-20% Diana20pl)
Kopertówka - Indywiduum

You May Also Like

26 Comments

  1. Bosko wyglądasz! Bardzo bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kombinezon :) I elegancki, i na plażę.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  4. wow wygladasz powalajaco Kochana <3 swietny jest ten kombinezon <3

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kombinezon, bardzo Ci pasuje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia i bardzo ładny kombinezon ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia na plaży są boskie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetykoholiczka12 czerwca 2018 11:55

    Kombinezon prześliczny❤ idealnie wpisuje się w obecne trendy❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealny na lato a mnie zaden kombinezon nie leży jak powinien... Zdjęcia na plaży są super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny jest ten kombinezon, żałuję, że nie mam takiej figury :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz po prostu niesamowicie! Świetny kombinezon, bardzo mi się podoba ❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ten kombinezon :) Świetnie leży! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem totalnie zachwycona tym kombinezonem - a na Tobie wygląda on bajecznie :) Masz świetną figurę do takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Morze aaaaaaaaaaaaaaa mega zazdro <3 <3
    Ale jeszcze tylko miesiąc ajććć <3

    Świetny jest ten kombinezon, bardzo podoba mi się wersja z wiązaniem przy biuście, jak się ma co pokazywać, to trzeba to robić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne są te zdjęcia ❤️��

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz w tym kombinezonie! Świetnie leży na Tobie i idealny kolor dla blondynek. :)
    malgorzatt.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Znakomita stylizacja. Ten kombinezon jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kto by pomyślał, że kombinezony wrócą do łask <3 świetnie wyglądasz!

    http://natkaopowiada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Z taką figurą można śmiało nosić taki kombinezon 😍 Wygladasz w nim rewelacyjnie 👌🏻❤️

    OdpowiedzUsuń
  20. Diana twój look jest przepiękny i widze same cudowne zdjęcia <3 w kombinezonie mega podoba mi się to wiązanie <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Aleksandra ze StyleVibes.pl19 czerwca 2018 20:57

    Fenomenalnie na Tobie wygląda ten kombinezon <3 Ma naprawdę świetny kolor i bardzo trafia w mój gust <3333

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny masz ten kombinezon kochana! ❤️

    OdpowiedzUsuń