Top z wiązanymi ramiączkami NA-KD | dresowe spodnie | torebka BagMe by Smola

by - 19:15


Wczoraj doszła do mnie paczka z NA-KD. Tym razem zdecydowałam się na czerwony prążkowany top z wiązanymi ramiączkami (mam jeszcze taki sam ale w innym kolorze, pojawi się na blogu za jakiś czas). Założyłam do niego dresowe spodnie oraz sandałki na obcasie. Aby podkreślić miejski charakter całości, zdecydowałam się na worek z łańcuszkami i zegarek na skórzanym pasku. Dajcie znać co sądzicie!


Fot. M.

Top - NA-KD (-20% Diana20pl)
Spodnie - Born2be.pl
Torebka - BagMe by Smola
Okulary - H&M
Choker - Answear (Mango)
Zegarek - Daniel Wellington
Sandałki - Born2be.pl

You May Also Like

19 Comments

  1. Wyglądasz ślicznie. Ten zestaw jest boski :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie wyglada ten top Kochana <3 rewelacyjna stylizacja :)

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale wyglądasz :). Znakomite połączenie czerwieni i czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz fenomenalnie, bardzo interesująco skompletowana stylizacja. Czerwona bluzka tworzy fantastyczną kompozycje z czarnymi spodniami;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna stylizacja :) Nie wpadłabym na to, żeby połączyć spodnie dresowe z szpilkami, ale przyznam, że wygląda to świetnie.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie stylizacje fajnie to wszystko ze sobą wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. niby prosto ale stylizacja ma coś w sobie :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ten top! Pięknie Ci w czerwieni:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja :) Fajnie się komponuje! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny jest ten top:) Ja od nich zamówiłam spódnicę, spodnie i sukienke ale ta sukienka to totalny niewypał:(

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  11. top bardzo mi się podoba, uwielbiam czerowny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę, świetny jest ten top <3
    Niby prosty, jednak takiego fajnego charakteru i sexapilu dodaje całości- super się wyróżnia i gra pierwsze skrzypce <3

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna jest ta bluzeczka - mega kobieca i sexi :)

    OdpowiedzUsuń