Grey total look - jak łączyć odcienie szarości

by - 16:10


Mam trochę ubrań w odcieniach szarości, więc postanowiłam zestawić je w jednej stylizacji. To kolor ponadczasowy i bardzo uniwersalny. 🙂 Jeśli śledzicie mojego bloga i social media, zauważycie że mam te sandałki w dwóch kolorach. Czerwone już pokazywałam (więcej o tym modelu napisałam kilka wpisów wcześniej). Co sądzicie o takim zestawieniu? 🙂


Fot. P. 

Dżinsy - Answear
Marynarka - Zara
T-shirt - Reserved
Pasek - Pull&Bear
Okulary - Diverse
Torebka - Fabiola
Sandałki - Born2be

You May Also Like

18 Comments

  1. Bardzo fajny zestaw, ale moje serce skradły te cudne buty

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Lubię tu zaglądać! Masz super sandałki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię łączyć ze sobą jeden kolor w kilku odcieniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i pięknie, szarości są naj. Świetna marynarka 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja, dal mnie marynarka trochę za długa. Wolę krótsze żakiety takie jak te jakie można znaleźć w zoio. Ale na Tobie czy długa czy krótka marynarka będzie wyglądała cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi sie podobaja Twoje buty, swietnie wygladasz ;*

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Jestem Danka małej ilości kolorów w stylizacjach, zazwyczaj nosze na sobie max 3 różne kolory wiec totalna szarość mi podlasowala :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, znakomicie połączyłaś te odcienie szarości! Znakomita stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo umiejętnie połączyłaś szarość z szarością i wcale nie wyglądasz w niej jak ,,szara myszka" ;)
    Powiedziałabym nawet, że to stylizacja z lekkim pazurem. Sandałki masz genialne ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny stylowy zestaw, ciekawe sandałki <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam szarości:) Świetny zestaw stworzyłaś :) Butami się zachwycam :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę się z Tobą zgodzić. Szary jest bardzo uniwersalny. Wygląda świetnie w towarzystwie innych kolorów, a Ty udowodniłaś, że zestaw monochromatyczny może też dobrze się prezentować. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacja, dla mnie juz za ciepło na taką :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Co tu dużo mówić, po prostu świetna robota :D

    OdpowiedzUsuń