Red jacket

by - 08:00


To już ostatnia stylizacja na chłodne dni. Pogoda powoli się poprawia, więc część zimowych kurtek i futerek już schowałam na dno szafy. Nie było wcześniej okazji, aby pokazać tę kurtkę na blogu, mimo że nosiłam ją naprawdę często. Ma prosty fason, a na kupno zdecydowałam się ze względu na kolor. Czerwone kurtki zawsze mi się podobały! Reszta oczywiście pozostała czarna. Dajcie znać jak Wam się podoba takie zestawienie. 🙂


 Fot. P. 

Kurtka - House
Torebka - Bagmebysmola.pl
Komin - Tally Weijl
Pasek - Orsay
Bransoletka - Apart
Zegarek - Daniel Wellington

You May Also Like

14 Comments

  1. Przepięknie <3 Już nie mogę się doczekać, aż zobaczę Ciebie w wiosennych propozycjach stylizacji. Pogoda z tygodnia na tydzień jest coraz lepsza. A twój fenomenalny look potrafi zaskoczyć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja całkiem w moim stylu ;) Super :)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  3. ta kurtka stanowi świetny akcent w całej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurtka całkiem fajna no i przepiękna torebka! ale już chce się letnich stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajną masz kurteczkę! Bardzo mi się podoba Twoja dzisiejsza stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, naprawdę Ci pasuje! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja codzienna ale z klasą i elegancko.

    OdpowiedzUsuń