Hair cuff - H&M

by - 21:00

Metalową gumkę do włosów kupiłam już dosyć dawno (w kwietniu), ale dopiero teraz ją pokażę. Wtedy pojawiała się praktycznie na każdym blogu, teraz widzę ją coraz rzadziej. Mi ten trend podoba się od początku. Uważam, że taki dodatek jest ciekawym uzupełnieniem stylizacji. A Wy co sądzicie? :)


Na pierwszym zdjęciu widać, że włosy są już opadnięte, co pewnie części z Was się nie spodoba (sama zastanawiałam się czy dodawać te zdjęcia, ale uznałam, że nie zaszkodzi). To nie dlatego, że mam za mało włosów do tej gumki... :) Po prostu kucyka zrobiłam rano, a zdjęcia wykonane były spontanicznie po południu... :) Zdążyłam już pobiegać i poskakać, hehe. Ale spokojnie - mam nadzieję, że jeszcze nieraz zobaczycie mnie z tym dodatkiem!





Gumka do włosów - H&M

You May Also Like

57 Comments

  1. Fajna gumka :)
    nowy post u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny dodatek, a Ty masz cudowne włosy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cute! I never seem to do hair accessories right. Looks great on you!

    OdpowiedzUsuń
  4. youre so beautiful! loveley blog you have here!

    I'm a recent new follower of yours! :)

    hope you can check out my blog and if you like it, maybe follow me via Bloglovin and GFC? I've just started my own fashion blog, would love to have advices from established bloggers such as yourself! :)

    xoxo, Alee

    http://aleemerican.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wyglądasz w takiej fryzurze;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna kurteczka a ja ciągle zapuszczam te moje włosy z co odrosną to obcinam a po nocach śni mi się taki "koński ogon" jak twój

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ozdoba do włosów, jak tylko zobaczę to zaraz kupuję, bo wygląda rewelacyjnie!!!

    Zapraszam boldbra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna ta gumka :) wg ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  9. Gumka jest świetna :) Zazdroszczę ci takich długich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. rowniez mam zamiar takowa kupic ;)) dostepne sa rowniez na stronie Iloko.pl mozliwe ze sie skusze :) U Ciebie wyglada swietnie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. great look! I really love your hair. Btw, that denim jacket is great!:)
    Want to follow each other? xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. nie widziałam tej gumki w H&M :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Cute outfit. I have the same hair bangle :D
    xo
    glamDevils

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi dear! Nice post :)
    There's a GIVEAWAY WITH CHANEL on my blog >> http://www.acupofashion.com/2012/06/chanel-giveaway.html I'm waiting for you!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz :) zapraszam do mnie http://nattsinshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz piekne,długie włosy . ZAZDROSZCZĘ !
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. I wish I had one! :(
    Please check out my blog too at Miss Tangerine :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna jest ta spinka,ładne masz włosy! :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  19. Cool hair cuff! :) Your blog is awesome-just became a member/follower of your blog. I hope you'll follow me back and we can keep in touch. Happy Blogging!!! 



    Elle xoxo
    
www.thehighfeather.com

    OdpowiedzUsuń
  20. i just both one!!

    xx


    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo mi się podobają takie gumki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. i am so jealous your hair! they look so shine and healthy!!!
    http://underfashionarrest.blogspot.gr/
    http://underfashionarrest.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna jest ta gumka do włosów:D Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podziwiam za cierpliwość do takich włosów ! :) jak je widzę to chętnie wzięłabym nożyczki, już z przyzwyczajenia :P gumka ciekawa !

    chodavi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna gumka, gdzie ją kupiłaś ? ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wygląda na włosach ! niby drobiazg ale stanowi bardzo fajne uzupełnienie stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wyglądasz, a gumka świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna jest, sama ją miałam kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  29. musisz tak czarować!:D.
    Świetnie!;p.
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili;).

    OdpowiedzUsuń
  30. też mam,też mam :-)
    super wygląda na Twoich włosach!!

    OdpowiedzUsuń
  31. that hair cuff is so popular! looks great on you!


    would love for you to stop by my blog as well :)


    Figure Of Chic.

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam takie dodatki i masz rację są przysłowiową kropką na i jeśli chodzi o stylizację ;)

    zapraszam do siebie stranowa.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. ja na nią nie trafiłam w H&M:(

    OdpowiedzUsuń
  34. ładna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. rzeczywiście wspaniała jest! :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie bardzo podoba sie kurteczka. Ciekawy blog wiec zawsze chetnie tu zajrze!

    OdpowiedzUsuń
  37. I like the hair cuff, you look great!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Metalowa gumka rzeczywiście bardzo ciekawa rzecz ;)
    Do Twoich długich włosów idealna! <3

    OdpowiedzUsuń
  39. piękna jesteeeeś! :)
    zapraszam na rozdanie- do wygrania podkład firmy VERSACE :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna ta metalowa gumka do włosów ;) Muszę ją koniecznie gdzieś kupić :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. ah I am so happy to see this post! I have been wondering where I can get one of these :) definitely going to check out HM! LOVE your images, you are gorgeous!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  42. fajniutka gumka ;]
    Też chętnie bym sobie taką sprawiła hehe

    Pozdrowionka!

    ____________
    mojaszafa-mylittleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. myrockinrobin.blogspot.com

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Swietnie wyglada ta gumka do wlosow <33
    Genialne kurtka.

    Pozdrawiamy xoxo

    OdpowiedzUsuń
  45. Najpierw ta gumka mi się podobała, ale w ostatnim czasie można było zobaczyć ją na co drugim blogu, więc mi się znudziła. A tak poza tematem chciałam dodać, że masz śliczne włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo podobają mi się hair cuff'y ale niestety ja się na nie spóźniłam. i kiedy dotarłam do H&M zastałam tylko ogołocone z nich półki :) Świetny dodatek do każdej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń