Spodnie z rozcięciami na kolanach | bordowa Fabiola

by - 19:40



Ostatnio kupiłam czarne spodnie z rozcięciami na kolanach. Założyłam do nich bluzkę z haftowanymi kwiatami. Dodatkami są zegarek na skórzanym pasku, bordowa Fabiola wykonana z prawdziwej skóry (niestety znów zdjęcia nie odzwierciedlają jej koloru...) oraz buty na niskim obcasie. Co sądzicie?


Fot. P. 

Bluzka - ToSave.com
Torebka - Fabiola
Pasek - Orsay
Okulary - H&M
Buty - Born2be.pl
Bransoletka - Pandora
Zegarek - Daniel Wellington

You May Also Like

16 Comments

  1. Świetny zestaw, bardzo podoba mi się Twoja torebka

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, ze wygladasz cudownie;))) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny loook! :) Bardzo mi się podoba Twoja bluzka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne spodnie i super dobrana stylizacja.Look idealny na sesje zdjęciowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna stylizacja, wyglądasz świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz :) Bluzeczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna stylizacja. Wszystko idealnie ze sobą współgra ;*

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja, wszystko super dopasowane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, pięknie tak wyglądasz. Podobają mi się te czerwone dodatki.
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka ma fajne, falbaniaste rękawy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie ;) Uwielbiam dodatki jakimi są hafty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam cię w takim wydaniu:) SUPER jest ta torebka:)


    Buziaki:*
    Zapraszam kochana na nowy post ze stylizacją:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja wow fajnie to wszystko wygląda. Czerwona torebka piękna pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń