Black and grey ||| FABIOLA bag

by - 17:30


W tym wpisie chciałabym Wam pokazać moją nową torebkę Fabiola. Została w całości wykonana ręcznie przy użyciu naturalnej skóry oraz z dbałością o najmniejszy szczegół. Jest średniej wielkości, a więc nada się na co dzień, a także na specjalne okazje. Jej wnętrze wypełnia bordowa atłasowa podszewka, a odpinany frędzel dodaje uroku. Na stronie jest mnóstwo gotowych projektów, które można dowolnie modyfikować. Ja jestem zachwycona, a Wy? 


Fot. Sz. 

Spodnie - Mohito (Minnie Collection)
Ramoneska - Reserved
Body - Selfieroom

Pasek - Orsay
Torebka - Fabiola.pl
Bransoletka - Pandora
Zegarek - Daniel Wellington

You May Also Like

22 Comments

  1. Cudowna torebka. Ma piękny odcień :)

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka jak najbardziej na plus, jak cały outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka wygląda super i ta torebka, uwielbiam szarości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjna torebka ♥ ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fabiola mają bardzo fajne torebki :) look też mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze pięknie wyglądasz! świetna torebka! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz. Torebka i buty są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka rzeczywiście piękna, robi wrażenie :D
    i body super :D

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięne masz włosy :) A Fabiolę mam i ja i uwielbiam ) Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja, prosta i efektowna :) podoba mi sie!

    Pozdrawiam, Kasia
    http://kasiadrusewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz MEGA<3 Świetne są te spodnie, kiedy je kupiłaś?:)
    Body jest genialne!!!!<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobny zestaw ubieram na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń