Classic ||| Daniel Wellington Dapper Sheffield

by - 08:30


Ciągle brakowało mi w szafie dżinsowej katany. Dokładnie miesiąc temu, będąc w Poznaniu, kupiłam dwie - jedną z nich mam na sobie w tej stylizacji, drugą pokażę niebawem. :) Poza kurteczką, całość utrzymana jest w odcieniach szarości i czerni. I nareszcie mam zegarek marki Daniel Wellington! :) Wybór padł na model Dapper Sheffield na czarnym skórzanym pasku i ze srebrną kopertą. Ma on wskazówki w kolorze głębokiego błękitu, rzymskie cyfry i datownik. To doskonały dodatek do każdej garderoby! :)


 Fot. B. 

Katana - Bershka
Top - Reserved
Spodnie - Toxik3 (Tk Maxx)
Pasek - Orsay
Torebka - Mango
Okulary - Born86.pl
Bransoletka - Dedicante.pl

You May Also Like

22 Comments

  1. Ale świetne buty! Muszę sobie takie zamowić

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna stylizacja! Katana świetnie na Tobie wygląda! 😊👌🏻

    piotrbalcerek.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna stylizacja i boskie detale ;)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  4. super buty :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty i torebka są przecudowne! Pasują idealnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten zegarek
    Zapraszam do mnie www.roomkate.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo po mojemu <3 katana świetna, a zegarek wiadomo klasyka już ... :) Miłego wieczoru. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudownie wygladasz sliczna!! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna stylizacja

    https://hyggelifestyle.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę świetny styl! Genialnie wyglądasz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zegarki DW <3 są klasyczne i dopracowane w każdym detalu :) Świetna stylizacja :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana botki są świetne:) Uwielbiam połączenie niebieskiego jeansu z czernią :) SUPER

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna jest ta katana <3
    ale mi przydalyby mi się takie czarne portaski podarciuchy, ale to dopiero jak wrócę do formy... :P hehe
    super wyglądasz kochana :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny look. Genialne buty,spodnie, torebka i oczywiście katana. Kolory stonowane,moje ulubione. Bardzo stylowo wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz w tej luźnej stylizacji, zawsze wyglądasz kobieco i elegancko, także w codziennych stylizacjach.
    Piękna gęsia skórka, zmarzłaś!

    OdpowiedzUsuń