Czerń i bordo

by - 09:20


W dzisiejszej stylizacji ograniczyłam się do dwóch kolorów - czerni oraz odcieni borda. Lubię futerka, a dzisiejsze jest nowością. :) W ten sam dzień, oprócz tego czarnego, kupiłam jeszcze jedno, w którym za jakiś czas też się pokażę. 


Fot. B. 

Futerko - New Yorker
Chusta - H&M
Torebka - Mizensa Aida
Botki - Born2be.pl





W wolne jesienne dni łączę przyjemne z pożytecznym - piję kawę Inka, która dzięki zawartości magnezu przyczynia się do zmniejszania uczucia zmęczenia i znużenia i oddaję się swoim pasjom. 😍

#przyjemnezpozytecznym #kawainka

You May Also Like

21 Comments

  1. Chic look!!! Amazing fur and bag!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie wyglądają te dwa kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale rewelacyjnie ;) :) kocham te kolory! pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjnie wygladasz. takie kolory do Ciebie pasują

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja ulubiona kolorystyka! W ten zestaw sama bym wskoczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moje ulubione kolorki! bosko kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusta jest boska, bardzo podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super kolory i płaszczyk :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne połączenie kolorów i piękna torba. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie bardzo często występuje to połączenie kolorystyczne:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz. Świetny szal i torebka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne te bordowe dodatki, jest żywo, energetycznie, pięknie! Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie! Spodnie i ta torebka robią cały looK!<3 Pięknie moja Kochana:*

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Boskie kolorki :) Super to razem wygląda :) Stylowo <3

    OdpowiedzUsuń