Spodenki Zara | futrzana kamizelka

by - 22:10


Sztruksowe spodenki w kolorze ciemnej zieleni kupiłam w tym roku na wyprzedaży w Zarze. Od razu widziałam je w jesiennych stylizacjach, w zestawieniu z czarnymi rajstopami. Dzisiaj pokazuję właśnie takie połączenie. Założyłam do nich czarny klasyczny golf. Na skórzaną ramoneskę zarzuciłam futrzaną kamizelkę, która stanowi świetne uzupełnienie stylizacji. Do tego torebka ze skóry naturalnej oraz botki na słupku. Co sądzicie? :)


Spodenki - Zara
Ramoneska - NA-KD
Golf - Born2be.pl
Kamizelka - Born2be.pl
Pasek - Big Star
Torebka - Fabiola
Botki - Orsay

_______________________________________________________________

A przy okazji...


Poniżej kilka propozycji zapachów, które w 100% trafiają w mój gust. Co prawda nie mam żadnych z nich na swojej półce (a szkoda), ale to właśnie nimi się psikam, gdy tylko mam okazję zagościć w perfumerii Douglas. :)

***

1. Pierwsza wersja Jean Paul Gaultier Scandal to kompozycja kwiatowo-owocowa. Urzeka połączeniem soczystej pomarańczy i gardenii, lecz po chwili zmysłowości dodają miód i paczula. Lubię tę słodycz!

2. Wersja Scandal by Night jest z kolei kwiatowo-orientalna, a to za sprawą takich nut jak bób tonka oraz drzewo sandałowe. Również ciekawy zapach!



3. Zapach Boss the Scent należy do orientalnych, mocnych, wyrazistych. Kawa i kakao robią niesamowite wrażenie. Do tego wanilia, miodowa pomarańcza... Ach! To właśnie te perfumy są na samej górze wśród tych, które chciałabym mieć w swojej kolekcji.  Aby na dłużej zatrzymać te wspaniałe nuty, podczas ostatniej wizyty w perfumerii psiknęłam nimi szalik, który noszę codziennie. Cudo! :)

4. Wersję Boss Parfum Edition the Scent wzbogacono o absolut labdanum i jeszcze intensywniejsze prażone kakao. Równie ciekawy zapach.


5. A teraz coś dla panów... Boss the Scent Absolute wąchałam kilka razy i jestem zachwycona. Zapach otwiera się z pikantną świeżością imbiru, który łączy się z nutami posiadającymi moc afrodyzjaku: korzeniem Mondia i owocami Maninka. Magnetyczne, mocne i naprawdę trwałe! :)

6. Kolejny męski zapach to Carolina Herrera Bad Boy. Uwodzicielski, z akordem bobu tonka, kakao i drzewa ambrowego. I ten charakterystyczny flakon ukształtowany jako piorun... Ciekawie... :)

You May Also Like

36 Comments

  1. Buty bardzo mi sie podobają, ogólnie wszystko fajnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja - prosta i efektowna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancko i bardzo seksownie. Musze tu częściej zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodenki! Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja :) wszystko mi się podoba :P Modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor kamizelki - boski ! super stylizacja, cudownie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wreszcie widzę Twoje oczy! Śliczna jesteś pod tymi okularami przeciwsłonecznymi! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna torebka, uwielbiam listonoszki. Uważam że małe torebki mają w sobie to coś!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja. Futrzana kamizelka dodaje charakteru całości. :):*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądasz. Lubie połączenie krótkiego dołu i ciepłej góry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kamizelka z butami bardzo mi sie podobają

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja. Kamizelka skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Musze wrócić do noszenia spodenek nawet jesienią

    OdpowiedzUsuń
  14. Taką kamizelkę chętnie bym przygarnęła, choć podoba mi się też cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja :) bardzo lubię czerń przełamać jednym ciuchem w innym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O nieee! Nie dawaj futrzaka na chodnik, jest zbyt piękny *___*

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedys lubiłam tak nosić spodenki, aż zastawiam się czemu przestałam

    OdpowiedzUsuń
  18. super stylizacje, pasują zarówno do młodej dziewczyny jak i do Pani w średnim wieku :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. aaa, słodki futrzak <3 Musze się za takim obejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  20. przeglądałam Twoje stylizacje i są wspaniałe, bardzo dobry gust ze smakiem

    OdpowiedzUsuń
  21. torebka i buty są boskie, musze takie kupić

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda że ramoneska jest z "eco" skóry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd to stwierdzenie? Jestem bardzo ciekawa. :D W opisie jest mowa o skórzanej ramonesce. To skóra naturalna. :)

      Usuń
    2. To klasa!! Świetnie, że wybrałaś kurtkę z prawdziwej skóry!

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Ciężko mi odpowiedzieć na to pytanie bo właściwie odkąd pamiętam mam długie włosy. :)

      Usuń
  24. Uwielbiam takie kamizelki, ale butki jakie fajne

    OdpowiedzUsuń
  25. The Scent - właśnie nimi pachnę <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Carolina Herrera Bad Boy przyciąga nie tylko wyjątkowym flakonem. Sam zapach naprawdę rewelacja. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Spódniczka ze sztruksu bardzo mi się podoba. Idealnie pasuje pod mój styl!

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie futerko by mi się przydało. Idealny wybór jesienią

    OdpowiedzUsuń
  29. Love you! You look so beautiful! Love your blonde hair and the black croc print should bag.

    OdpowiedzUsuń