Propozycja na jesień | ORSAY total look

by - 15:30


Dzisiaj pogoda zmieniła się o 180°, porównując z ostatnimi dniami. Teraz przypomina bardziej jesień niż lato, dlatego też w dzisiejszym wpisie mam propozycję stylizacji na chłodniejsze dni. Brązowy dwurzędowy trencz o długości przed kolano to mój hit na jesień! Zestawiłam go z trapezową spódnicą oraz cienkim ażurowym swetrem. Dodatkami są torebka nerka z ekoskóry o krokodylej fakturze, szal w wężowy wzór oraz botki na niskim obcasie. :)


You May Also Like

35 Comments

  1. Ta stylizacja jest cudowna, idealnie wszystko ze sobą połączyłaś. Spódnica nadaje charakteru całości, przez co nic nie jest mdłe. Skradła moje serce :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. I to jest styl! Super botki

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniec wakacji i czas kompletować garderobę na jesień :) Bardzo fajna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka fajna spódnica i buty! Wspaniale wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przymierzałam ostatnio podobny trencz w sh, ale niestety był za duży :(
    Najbardziej podoba mi się spódniczka, ma śliczny kolor!
    Wszystko fajnie połaczyłaś, nic sie ze soba nie gryzie :
    Buziaki!

    Ps. zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne na jesień, świetnie to wszystko dobrałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Udana stylizacja! Genialny trencz.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja, spódniczka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana wyglądasz rewelacyjnie, spódniczka wpadła mi w oko - świetny kolor, krój i przede wszystkim długość ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi się płaszcz i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Białe botki wracają do mody chyba, a spódniczka świetna, ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka cudowna stylizacja, idealnie w moim stylu ♥
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty idealnie dopełniają całość :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne połączenie kolorów i podoba mi się niebieski akcent. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stykówka. Bardzo uniwersalna, na większość okazji. Podobają mi się też kolory, które tworzą mało krzykliwy, zachowawczy efekt.

    OdpowiedzUsuń
  16. buty nie w moim guście, ale reszta super !

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódnica, a zwłaszcza wybrany kolor daje czadu w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialna stylizacja, o dziwo wszystkie kolory pięknie ze sobą współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Skąd Ty bierzesz ubrania w takich pięknych kolorach... rany... ten błękit. Soczysty.

    OdpowiedzUsuń
  20. That sweater looks great, and I'm going to use it to match my coat. That would be great, thanks for sharing. Beautiful lady!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, pasują zarówno dla młodej dziewczyny jak i dla kobiety w średnim wieku :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. super, wszystko dopasowane i eleganckie :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wszystko dobrane, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor spódniczki czadzik, ale już chyba każdy Ci to napisał :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Im inlove with your boots! Where did you get it?

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna klasyka z lat 80!

    OdpowiedzUsuń
  27. Super outfit.Spódnica świetnie komponują się z całością.

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie buty mogłabym nosić cały rok. Podoba mi się kolor spódniczki.

    OdpowiedzUsuń
  29. The Orsay blue wrap mini-skirt, open cable-knit beige Orsay sweater, and brown Orsay trench coat all look fabulous styled together, and you look beautiful wearing them.
    Your long blonde hair looks gorgeous!

    https://www.youtube.com/user/misterpantybuns/videos

    OdpowiedzUsuń