Kurtka sztruksowa z misiem Pamela x NA-KD

by - 18:30

W mojej szafie zaczęły dominować neutralne kolory. Do czerni i różnych odcieni szarości dołączyły ostatnio brązy i beże. Ta sztruksowa kurtka z misiem od razu wpadła mi w oko! Pochodzi z kolekcji Pameli Reif dla NA-KD. Już nie mogę się doczekać cieplejszych dni, kiedy swobodnie będę mogła ją nosić! :)


Kurtka - NA-KD (-15% z kodem DIANE15FASHION)
Spodnie - NA-KD (-15% z kodem DIANE15FASHION)
Golf - Mohito
Botki - Lasocki

You May Also Like

17 Comments

  1. Ale laska! Poproszę nr telefonu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. marzy mi się taka kurteczka! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten tydzień będzie chłodny i zapewne kurtka jest praktyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz przepieknie 😍
    Ja również bardzo lubię takie kolory 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz ;*
    cudowna kurteczka
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna styliziacja! Genialna kurtka! Miałam kiedyś podobną ale dawno, dawno temu. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię takie kurtki z misiem :)
    Świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te buty, maja swietny kolor! pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetny look, a kurtka genialna!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne spodnie :)

    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz <3
    Pozdrawiam Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja :) a kurteczka jest bombowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twój styl bardzo do mnie przemawia. No i masz super figurę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka przesłodka kurtka. :O
    Mam nadzieję, że w next sezonie uda mi się taką złowić.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale dawno sztruksu nie widziałam

    OdpowiedzUsuń