Czerń | nowości NA-KD

by - 19:15


Dzisiaj kolejne zdjęcia z Warszawy... Tym razem typowa klasyka - czerń. Ta krótka kurtka z ekoskóry to nowość w mojej szafie. Ma puchowy fason, więc zdecydowałam się na obcisłe spodnie. Ich przetarcia sprawiają, że całość jest jeszcze bardziej "na luzie". Do tego koszula z motywem czerwonych ust, skórzane botki na obcasie oraz torebka i reszta dodatków. :)


Kurtka - NA-KD (-15% z kodem DIANE15FASHION)
Bluzka - NA-KD (-15% z kodem DIANE15FASHION)
Spodnie - NA-KD (-15% z kodem DIANE15FASHION)
Botki - Tamaris

You May Also Like

16 Comments

  1. Super zdjęcia! Bluzka przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przyjemny zestaw, poza tym mam bardzo podobna bluzeczke :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Styl fantastyczny. Super zestaw.
    Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich.
    Krystyna
    zapraszam do mojej strony
    http://krystynaczarnecka.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna jest ta bluzka- świetnie komponuje się w całym stroju:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcie i pozy:) Bardzo fajnie wszystko się łączy ze sobą:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie i klasycznie :) Śliczne masz włosy!:)
    Obserwuje Twój blog i zapraszam do mnie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest ta stylizacja! Niby ciemna, ale przyciąga moją uwagę :)

    Zapraszam na nowy post, a w nim krótka relacja z niezwykłej wystawy zdjęć.
    Pozdrawiam! Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega stylizacja ci wyszla! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na luzie ale z klasą.

    OdpowiedzUsuń