ORSAY | CZERŃ + ORANŻ

by - 08:00

Dzień dobry w środę! :) Dzisiaj przychodzę do Was ze stylizacją, w której postawiłam na trzy kolory: czerń, granat oraz oranż. Ta asymetryczna spódniczka o trapezowym fasonie stanowi bazę tego looku. Idealnie zgrał się z nią szal z drobnym, geometrycznym wzorem. Założyłam do tego sweter z haftowanym napisem mademoiselle, płaszcz z grubym paskiem, kolorową tweedową torebkę, czapkę z aplikacją oraz lakierowane buty derby na lekkiej platformie. :)


You May Also Like

24 Comments

  1. świetnie prezentuje się ta spódniczka! bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten look 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham połączenie czerni z pomarańczą, chociaż przyznam, że na moim monitorze bardziej przypomina mi kolor czerwony :-) Bardzo fajny look na wiosnę, chętnie sama bym go na sobie założyła :-)
    Pozdrawiam
    Anetta z Modny-blog.com, bloga skierowanego dla każdej dziewczyny :-)
    PS: Przyznam, że najciekawsza jednak jest torebka i jej nietypowy print.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja!

    Zapraszam do siebie na dawkę nowych zdjęć
    Miłego dnia, xx Bambi 👄

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna spódniczka, a całość mega stylowa!<3

    OdpowiedzUsuń
  6. butki nadają fajnego charakteru całej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh very cute skirt darling
    Great style
    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zestawienie kolorystyczne - bardzo mi się podoba!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne buty. Przepiękna stylizacja, świetnie grają te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czerwień i czerń to idealne zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam czerwone dodatki, zawsze dodają szyku

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zestaw, bardzo podoba mi się ta torebka! :))

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ mi się podoba ta Twoja torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie buty. Piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znakomite połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne buty. Ciekawe czy materiał nie będzie się brzydko zaginał z czasem? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie czerwień i czerń to absolutnie doskonałe połączenie. W dodatku jasne włosy i długie nogi tylko wydobywają z tego zestawu maksimum kobiecości. Perfekcja. Czekam na więcej Twoich odsłon, a tymczasem ostawiam link do swojej strony. Pozdr ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. hej właśnie tej spódnicy brakuje mi do marynarki z tej kolekcji. czy znasz może indeks produktu żebym zorientowała się czy jeszcze ja gdzieś mogę kupić?z góry dzięki za info

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, postaram się pomóc. :) Napisz do mnie na maila: diane-fashion@wp.pl

      Usuń