Pink, silver and black

by - 16:30


Podczas niedzielnego spaceru w Gdańsku przeszywający wiatr i niska temperatura dały o sobie znać... W takie dni robienie zdjęć nie należy do przyjemnych, zarówno dla mnie jak i dla fotografa. Udało się jednak wybrać kilka z nich. 🙂 Nowościami w tej stylizacji są dwa elementy. Szaro-srebrna torebka o kwadratowym formacie jest podręczna i ma sporo przegródek zamykanych na zamek, co dla mnie jest niezwykle istotne. Różowe botki z ćwiekami to niemalże ten sam model, jaki mam w kolorze czarnym i nosiłam swego czasu non stop.


Fot. P.  

Kurtka - Top Secret
Kamizelka - Esmara
Pasek - Orsay
Torebka - NOBO
Okulary - Diverse
Zegarek - Daniel Wellington
Buty - Born2be.pl

You May Also Like

20 Comments

  1. Ale śliczny zestawik! <3
    Cudne botki!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne foty, bardzo podoba mi się kurtka i kamizelka :3

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! :) Pogoda prawda dawała się we znaki.. A te Butki mają swój urok różowe z ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz :) Słodkie buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam futrzane kamizelki :) całość super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przyjemna kreacja, która fajnie podkreśla lekkość i przychodzącą wiosnę. Teraz ja też na zoio i oparcie się na jakiejś przyjemnej kurtce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna stylizacja, cudownie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna stylizacja! Botki przepiękny kolor mają, pasują idealnie do kurteczki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie moje kolory ! Świetna stylizacja :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam cię bardzo serdecznie w ten mroźny marcowy dzień wyglądasz bardzo uroczo W tym zestawieniu A buty tworzą cały ten zestaw pozdrawiam cię bardzo serdecznie przesyłam promienny uśmiech i życzę ci ogrom modowych inspiracji


    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. aaaa idealnie wpisałas się w mój gust! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka lala punkówa z lat 80. Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń