Checked scarf & RED heels

by - 15:00

Dziś znowu pokazuję się w tych woskowanych spodniach. Tym razem założyłam je do prostej, grafitowej bluzki z dekoltem w szpic oraz do czerwonych szpilek, które podobnie jak szal ożywiają całość.
Zwróćcie uwagę na drugą zawieszkę, którą wybrałam ze strony e-Sentiell. Jest to mieniąca się czarna kulka. Spodobała mi się, wygląda bardzo efektownie i pasuje właściwie do wszystkiego! :)


 Spodnie - Nelly.com
Bluzka - Tally Weijl
Szpilki - Sala
Okulary - H&M
Szal - Carry
Pasek - Carry
Bransoletka - Apart
Zawieszka - E-Sentiell.com

You May Also Like

35 Comments

  1. super naszyjnik:)

    derniere-danse-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się, ze ozywiłaś ten zestaw mocnym kolorem dodatków

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię bardzo prostotę i stylowość Twoich zestawów :)
    i to, że sporo u Ciebie czerni, którą cenię niezwykle, a którą rzadko kiedy nosisz w "nudny" sposób :)
    tu podobnie - bardzo ładnie przełamujesz ją wyrazistymi dodatkami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny naszyjnik :) Super ożywiłaś tę stylizację kratą :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz. :D Stylizacja prosta, ale łamiesz wszystko szalikiem i butami. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I'm really in love with your cool pants!!! Have a nice day, kisses from Italy,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja i te spodnie, bomba

    OdpowiedzUsuń
  8. i love checkers, this outfit is so cool and sleek :)

    bbblisss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. spodnie są boskie, całość na plus. nie pasuje mi tylko kolor oprawek okularów;)

    OdpowiedzUsuń
  10. buty mi się nie podobają, ale cała reszta jest genialna !

    OdpowiedzUsuń
  11. spodzień boski! a torba najlepsza ever :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna bransoletka na Twoim nadgarstku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądasz! :)
    uwielbiam Twoje włosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie, a ten naszyjnik mnie urzekł :) wygladasz bardzo ladnie :) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie się wszystko ze sobą komponuję :)

    Pozdrawiam i zapraszam
    http://claudiastyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawieszka jest prześliczna :) Uwielbiam takie - niewielkie ale z wielkim efektem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja super, ale dodatki - bransoletka i zawieszka - najlepsze! ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne spodnie ze szpilkami genialnie wygląda cały look :-)
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Prosty, ale bardzo elegancki i kobiecy zestaw :)
    Podoba mi się akcent w postaci czerwonych szpilek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz nooogi do nieba:) Szalik niesamowicie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądają te czerwone akcenty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo mi się podoba połączenie czerni i czerwieni, trafiłaś w mój gust:*:)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudownie wyglądasz! Twoje włosy jak zawsze mnie zachwycają:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super się prezentujjesz, świetny zestaw i figurka!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nice outfit! I like your scarf!

    xo T.
    initialed.ca

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny szalik, nadaje tej stylizacji "pazur"

    http://followthefashion.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń