Czerwona marynarka | top Guess

by - 12:30


Hej! :) Pogoda w ostatnich dniach się poprawiła, więc sięgnęłam po marynarkę. Jest intensywnie czerwona i lubię zestawiać ją z czernią oraz bielą. W dzisiejszej stylizacji połączyłam właśnie te trzy kolory. Skórzana torebka, którą macie okazję zobaczyć pierwszy raz na blogu, to nowość w mojej szafie. Jest średniej wielkości, a dzięki swojej prostocie idealnie sprawdzi się nie tylko na co dzień, ale również na specjalne okazje. Kolejną nowością jest pasek, również wykonany ze skóry. Właśnie takiego klasyka szukałam! :) Dajcie znać co sądzicie o takim połączeniu. Do następnego! 


Marynarka - NA-KD
Top - Guess
Spodnie - Cubus
Pasek - Big Star
Bransoletka - Pandora
Buty - Adidas Stan Smith


_______________________________________________________________________________

A przy okazji... Lubicie biżuterię? Ostatnio trafiłam na ciekawą stronę, która pozwala na stworzenie spersonalizowanych dodatków! To świetny pomysł na prezent dla bliskiej osoby, prawda? Na pewno przyniesie sporo radości! A i sobie można zrobić niespodziankę! ;) Get Name Necklace oferuje między innymi naszyjniki z imionami, naszyjniki z monogramem i wisiorki rodzinne. Dobra jakość i konkurencyjne ceny - a to wszystko dzięki zastosowaniu najnowszej technologii tworzenia biżuterii. Wszystkie procedury są tak zorganizowane, aby zapewnić sprawną realizację zamówień. Marka oferuje szybką, profesjonalną i terminową dostawę, aby każdy klient był zadowolony! A teraz jest -18% na zamówienie oraz gwarancja dostawy przed świętami!



Na stronie znajdziecie między innymi naszyjniki z imieniem. Czcionka, układ - wszystko do wyboru, a ten jest naprawdę ogromny. :)


Są też naszyjniki z pionowymi zawieszkami - proste, klasyczne, delikatne. Ciekawie się prezentują, prawda? :)


You May Also Like

36 Comments

  1. Czerwona marynarka pięknie podbiła tę biel, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się to razem prezentuje :) Torebka przypadła mi do gustu - faktycznie na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, uwielbia białe spodnie, super komponują sie z wszystkimi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odważna marynarka, ale świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna stylizacja! Torebka bardzo kasyczna ale to marynarka skradła całą stylówkę. Zawsze uważałam połączenie bieli z czerwienią za coś, co nie może się udać A tu proszę :) super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw, a kolor marynarki cudny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz rewelacyjnie. Marynarka robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię spodnie z dziurami sam noszę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylówa- Marynarka genialna :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia :) stylizacja super !

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny look! Marynarka jest rewelacyjna ;) Ale torebkę z chęcią bym Ci podebrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super look. Marynarka świetnie tu pasuje, kolor bardzo odważny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak patriotycznie widzę! :D

    A na poważnie, super stylizacja. Czerwień przyciąga wzrok, oj przyciąga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna sesja, przyjemna dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hot! Jak zawsze dałaś do pieca! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ boska marynarrrrra <3
    przepiękny, soczysty kolor i ta długość- uwielbiam taką <3

    Torebka również robi wrażenie ajćććć chcę <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie proste połączenia, a marynarka jest świetna!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam czerwone dodatki, szczególnie z połączeniem białego. Jak u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się zwłaszcza ta energetyzująca marynarka, dodaje poweru !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię takie krzykliwe kolory na wiosnę. Mam możliwość pokazania radosnego humoru jaki we mnie kwitnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. super styl, mam takie spodnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię łączyć czerwony z białym i czarnym.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię dłuższe marynarki. Świetnie mnie wyszczuplają. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Strzał w "10" z tą stylizacją! Trafiłaś w 3 moje ukochane kory: czerń, biel i czerwień. Pięknie! Torebka cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne połączenie :) czerwień i biel idealnie do siebie pasuje. Młodzieżowo i stylowo :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ ta stylówa to jest sztos! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne połączenie. Już nie mogę doczekać się wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  28. Torebka świetna, muszę taka mieć:) Też często stawiam na zakupy od guess, mam i sprawdzony outlet guess więc cenowo nie wychodzą one wcale tak źle.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam pecha do jasnych ubrań. Zawsze gdzieś tak wybrudzę, że nie mogę doprać :)

    OdpowiedzUsuń