Stylizacja NA-KD | czerń, szarość, dżins

by - 18:00

Oto stylizacja, w której czuję się naprawdę dobrze. ;) Zawsze lubiłam założyć dłuższy rozpinany sweter do krótkich spodenek czy spódnicy, a do tego botki z szerszą cholewką albo - jak w tym przypadku - kozaki za kolano. Takie zestawienie idealnie sprawdzi się na co dzień!



Kardigan - NA-KD (-15% z kodem DIANE15FASHION)
Strój kąpielowy - NA-KD (-15% z kodem DIANE15FASHION)
Spódniczka - NA-KD (-15% z kodem DIANE15FASHION)
Torebka - Mango
Pasek - Pull&Bear

You May Also Like

15 Comments

  1. Ale bosko wyglądasz :) Sama z chęcią bym się tak ubrała :D
    Zakochałam się w tej spódnicy, swetrze i torebce *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw bardzo podoba mi się ten kardigan

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze super look, bardzo mi się podoba.
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  5. Te botki świetnie dopełniają całą stylizację- super!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiałam zawsze tak się nosić, głównie dłuuugie kardigan do sukienek czy właśnie spódnic, więc Twój zestaw kochana jest absolutnie taki mój- super wyglądasz :)

    Kiecka jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
  7. super look! uwielbiam takie jeansowe spódnice :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zachwycam się spódniczką - jest obłędna

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się, wyglądasz obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapachniało wiosną, fajny look :)

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie uświadomiłam sobie że nic szarego to ja nie mam

    OdpowiedzUsuń