Elegancko | Orsay total look

by - 18:00


Podczas zdjęć, które dzisiaj widzicie, było tak wietrznie, że mimo temperatury powyżej 10 stopni, odczuwalna wynosiła sporo mniej. :( Niemniej jednak, udało się coś zrobić! Mam na sobie nowości Orsay. Ta skórzana taliowana kurtka od razu wpadła mi w oko. Jest wygodna i świetnie skrojona. Założyłam do niej białą bluzkę, którą z przodu zdobi delikatny haft. Czarna spódnica z ekozamszu to typowa klasyka. Ma wysoki stan i jest przed kolano, co czyni ją typowo wizytową. Do tego granatowa listonoszka z wieloma przegrodami oraz czarne szpilki w szpic. :)


You May Also Like

26 Comments

  1. fantastyczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! A kurteczka ma extra kolor ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny, klasyczny zestaw!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic dodać nic ująć, naprawdę świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula jest prześliczna, bardzo podoba mi się jej wzór. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja mega i te twoje nogi :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kurtka! Wspaniale wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ elegancko i do tego mega seksownie. Klasa!

    OdpowiedzUsuń
  9. Klasyka ale z pazurem. Masz wyjątkowo ładne nogi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacje są super, a Ty jesteś bardzo ładną kobietką :)

    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥
    Pozdrawiam! BITHERPHOBIA - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. jak kobieco! kurtka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wprost nie mogę się napatrzeć. Przyciąga wzrok, oj tak. :d

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wygląda to zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka kurteczka by mi się przydała

    OdpowiedzUsuń
  15. Baaardzo elegancko. Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Orsay ma coraz ładniejsze kolekcje. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się kolor kurtki

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardziej podobają mi się twoje sesje w sukienkach. Natura obdarzyła Cię tak cudownymi nogami, że z przyjemnością można patrzeć i zazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  19. Great outfit, I love the details on the blouse. :)
    PS.: I followed your blog via GFC. :)

    P&P style ♡ ☯ ☮ --- DIY --- fashion --- and more --- ☮ ☯ ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się Twoja kurtka. Nigdy nie zwracałam uwagi na taki kolor.

    OdpowiedzUsuń