Koronkowa sukienka | sweter khaki

by - 12:40

Dzisiaj chciałabym pokazać moją nową czarną sukienkę. Ma długie siateczkowe rękawy i kwadratowy dekolt w kształcie litery V (to akurat możecie zobaczyć na stronie, bo ja zakryłam ;)). Dół wykonany z kilku warstw koronki dodaje jej uroku. Pierwszy raz założyłam na sukienkę sweter  - spodobało mi się takie połączenie! Nie mogło tutaj zabraknąć kozaków za kolano oraz skórzanej torebki. I oczywiście okularów... ;)


Sukienka - NA-KD (-15% z kodem DIANA15)
Sweter - Topshop
Okulary - Ray Ban
Bransoletka - Pandora

You May Also Like

14 Comments

  1. Obłędna stylizacja, piękna ta koronkowa sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweter rewelacyjny, uwielbiam taki kolor!!! Ogólnie stylizacja mi się bardzo podoba 👍🌹
    Pozdrawiam
    https://jmzphotography.eu/projekty

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zestaw w połączeniu z płaszczem wygląda fajnie - chociaż koronka to nie do końca mój styl, ubrałabym;)))
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja :) Uwielbiam koronki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna stylizacja 😍
    Zakochałam się w torebce ❤️

    Pozdrawiam
    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, cały czas się zastanawiałam jak można ograć tego typu spódnice. Tobie wyszło to idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sukienka i rzeczywiście może się nadawać na wiele okazji. Bardzo lubię koronkowe sukienki lub tylko z niewielkimi dodatkami z koronki. Ostatnio kupiłam właśnie taką: https://modbis.pl/pol_m_Sukienki_Sukienki-z-koronki-1072.html bardzo mi się podoba i już nie mogę się doczekać urodzin koleżanki, kiedy będę mogła ją założyć.

    OdpowiedzUsuń