Orsay total look | nowa jesienna kolekcja

by - 19:15


Mamy koniec września, a co za tym idzie – początek jesieni. Chłód dał się ostatnio we znaki, temperatura spadła poniżej dziesięciu stopni, a deszcz i wiatr były dodatkowymi utrudnieniami podczas robienia zdjęć… Mimo to, przychodzę do Was z propozycją jesiennej stylizacji. Jednym z najgorętszych trendów tego sezonu są ciepłe odcienie czerwieni. Zawsze chciałam mieć w szafie taliowany płaszcz sięgający przed kolano. Ten z rękawami zakończonymi ciekawym marszczeniem od razu wpadł mi w oko! Założyłam do niego dżinsy z wysokim stanem oraz granatowy golf o dopasowanym kroju. W ten chłodny dzień nie mogło zabraknąć ciepłego szalika z przyjemnej w dotyku tkaniny oraz rękawiczek z dużą zawartością wełny. Na palcu wskazującym umieszczono specjalną powłokę, która umożliwia korzystanie z ekranów dotykowych. Kolejny element stylizacji to klasyczna czarna torebka, która jest bardzo pojemna. Zdecydowałam się także na muszkieterki z ekozamszu, których wysoka cholewka ma z tyłu efektowne wiązanie. A Wy na jakie połączenia stawiacie jesienią? :)


You May Also Like

13 Comments

  1. Świetnie Ci w czerwienie! Super wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten płaszczyk od razu wpadł mi w oko - świetnie skrojony!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki śliczny płaszczyk, wyglądasz genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. już kozaczki? Ja dopiero w botki wskoczyłam :) Świetny płaszczyk :)

    Zapraszam na mój blog parentingowy

    OdpowiedzUsuń
  5. This coat is pretty classy and it looks great on you!
    Regards.
    Codesarrival.com
    Couponsvolcano.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten płąszczyk jest po prostu piekny :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie jesienne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny płaszcz + muszkieterki - idealny zestaw:)

    Pozdrawiam serdecznie, zapraszam po stylowe kolczyki-Esclusiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło widzieć piękną Damę, która dba o zdrowie, jest delikatna i przy tym bezkompromisowo elegancka. Wyglądasz bosko. Piękne zdjęcia, to w samochodzie, gdzye siedzisz zamyślona.. bardzo zmysłowe, piękne, kobiece!

    OdpowiedzUsuń