Sukienka o rozkloszowanym kroju IVON

by - 17:00


W tym wpisie pragnę pokazać sukienkę o rozkloszowanym kroju z dekoltem w kształcie łezki. Szerokie falbany i pudrowo różowy kolor dodają jej dziewczęcego uroku. Pokazuję ją zestawioną zarówno z sandałkami na obcasie, jak i ze sportowymi butami Adidas Stan Smith. Która wersja bardziej Wam się podoba?


 Fot. P. 

Buty - Adidas x Stan Smith

Z kodem DIANEFASHION macie 13% rabatu na wszystkie nieprzecenione artykuły ze strony www.avocadostyle.pl

You May Also Like

22 Comments

  1. Och na Tobie podoba mi się bardzo😘 ale ja na pewno wyglądałabym w niej niezbyt korzystnie😊 pozwól więc że pociesze oko twoimi zdjeciami❤

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka śliczna sukienka! nie pogardziłabym taką w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ta sukienka jest piekna a Ty w niej wygladasz powalajaco <3 noo i cudowne zdjecia :*

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka prześliczna jest ta sukienka! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie sukienki 💝

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka, bardzo podoba mi się jak w niej wyglądasz :)
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie Ci w tej sukience! Uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękna jest ta sukienka! Z adidasami mi też się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna sukienka i wzór! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę, gdzieś już dzisiaj widziałam taką sukienkę, albo mega podobną :O

    Piękna jest, takie luźne i dziewczęce fasony są teraz najbliższe mojemu sercu, tylko pewnie założyłabym do nie płaskie sandałki :)
    Fantastycznie wyglądasz kochana :)

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor, krój wszystko mi się podoba w tej sukience 😍 Wersja na sportowo idealna dla mnie ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się bardzo :) LUbie takie stylizacje, a ta sukienka juz w ogole wygrywa wszystko!! Bosko

    OdpowiedzUsuń
  14. Aleksandra ze StyleVibes.pl19 czerwca 2018 23:58

    Rewelacyjna ta sukienka, bardzo lubie takie odcienie i taki prosty, ale rewelacyjny fason ❤️

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie Ci w tej sukience, ma śliczny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana to chyba jedne z piękniejszych zdjęć, jakie u Ciebie widziałam! Doskonale wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Raczej wybieram dopasowane sukienki ale tej nie można odmówić uroku, świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna sukienka, idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak tobie pięknie pasują takie sukienki wyglądasz prześlicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie na Tobie leży, bardzo kobieco i zwiewnie ;)
    Choć bardzo lubię taki krój niestety nie jest stworzony dla mojej figury ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny dziewczęcy look. Idealnie wygladasz w takim odcieniu różu.

    OdpowiedzUsuń