Futrzana kamizelka | torebka Wittchen

by - 08:00


Futrzane kamizelki zawsze mi się podobały! Tę przypadkowo zobaczyłam jakiś czas temu w... Lidlu! Jest lekka i taaaka milutka! Z tyłu nie ma futerka, lecz materiał przypominający sweter, co będzie widać na zdjęciach. Można ją nosić zapiętą lub rozpiętą, wedle uznania. Jak widać, ja stawiam raczej na tę drugą opcję. :) Dajcie znać w komentarzach co sądzicie o takich kamizelkach i z czym lubicie je łączyć! Buziaki. :*


Fot. B. 

Kamizelka - Esmara
Bluzka - New Yorker
Futerko - New Yorker
Pasek - Orsay
Czapka - Woolk Czapki
Torebka - Wittchen
Botki - Born2be.pl 
Zegarek - Daniel Wellington

You May Also Like

19 Comments

  1. Ja mam czarnego futrzaka, ale muszę znaleźć sobie też jasnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz! Futerko wygląda na mega milutkie w dotyku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Look mi sie podoba, chociaz przestalam być fanką kamizelek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie w futrach wygladasz. Masz też ładny kobiecy samochód.

    OdpowiedzUsuń
  5. You look like amazing fashion icon❤I followed your blog, hope u will do the same 😄
    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz jak zawsze! Wspaniała stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Szczególnie ten futrzak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja! Czarne futerko i torebka całkowicie w moim stylu! <3 Botki z born2be po raz kolejny w stylizacji, i po raz kolejny zrobiły na mnie wrażenie! Poozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne połączenie! Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak najbardziej super stylizacja :) Futerko idealnie wpasowuje się mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kamizelka :) idealnie w niej wyglądasz. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna ta kamizelka <3
    http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/malinowa-spodniczka-z-baskinka.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw :) Ach przepiękne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń