Fabiola Fabulous #9 Cardinal

by - 12:00



Brrr! U Was też tak zimno? Podczas robienia tych zdjęć, mimo grubego futerka na sobie, strasznie zmarzłam! :( Chcę Wam pokazać parę nowości. Czarne dżinsy od razu przykuły moją uwagę dzięki zdobieniu. Skórzane botki z bordowym akcentem zgrały się z rękawiczkami. Parę dni temu skusiłam się na torebkę Fabiola (to już moja druga tej marki). Jest wykonana z naturalnego zamszu i naprawdę przykuwa uwagę. Do tego to perfekcyjne wykonanie... Jestem zachwycona! :) Niestety, na zdjęciach kolor wyszedł całkiem inaczej niż w rzeczywistości. Bardziej zbliżony do realnego jest na stronie - podlinkowałam na dole. Dajcie znać co sądzicie o tej stylizacji i co najbardziej wpadło Wam w oko! :* 


Fot. P. 

Golf - House
Spodnie - Mohito
Pasek - Orsay
Futerko - H&M
Rękawiczki - H&M
Czapka - Woolk Czapki
Torebka - Fabiola
Botki - Born2be.pl 

__________________________________________________________________________

Przy okazji chciałabym napisać Wam parę słów o sklepie, na który ostatnio się natknęłam. A mianowicie: Elegrina.pl. Przeglądam sporo sklepów internetowych, ale akurat o tym nigdy wcześniej nie słyszałam. Na stronie znajdziecie sukienki, body, bluzki, koszulki, dżinsy, legginsy, kurtki, bieliznę, stroje kąpielowe, dodatki... Niektóre rzeczy baaardzo mi się spodobały, aż mam ochotę złożyć zamówienie i chyba niedługo to zrobię! :)

Swoją uwagę skupiłam głównie na sukienkach. Wybór jest spory i można wybierać wśród tych bardziej i mniej eleganckich, mini i maxi. :) Różne materiały, wzory, kolory, fasony... Nawet bardzo zróżnicowana rozmiarówka - od S do XXL!
Wiele dziewczyn szuka teraz sukienek na studniówkę, więc to idealny moment aby przejrzeć asortyment sklepu. Cekinowe, koronkowe, z odkrytymi plecami lub ramionami... Takie będą trafnym wyborem również na inne uroczystości, takie jak wesele, chrzciny, urodziny... Chyba każdy znajdzie coś dla siebie! :)
W asortymencie są również sukienki na co dzień. Ja właśnie takich mam najwięcej w swojej szafie. Lubię nosić je zarówno do szpilek, jak i na przykład do kozaków za kolano! :) Przykładowo, sweterkowa sukienka idealnie sprawdzi się w chłodniejsze dni, dlatego nie rezygnujmy z ich noszenia nawet zimą!

Poniżej pokażę Wam kilka ciekawych propozycji.
Na stronie jest sporo więcej, warto przejrzeć. :)


You May Also Like

24 Comments

  1. Świetna stylizacja gwiazdeczko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie każdemu pasuje takie futro, ale Ty wyglądasz w nim bardzo ładnie.
    Ciekawa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, bardzo mi się podoba!
    Super

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  4. Potwierdzam, futerko pierwsza klasa :)
    Zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja, a futro najlepiej się prezentuje :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się model torebki, dla siebie jedynie wybrałabym inny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. DW <3 najpiękniejszy i też w końcu mam, ten sam model! stylizacja bardzo fajna, nie przepadam za futerkami ale to mi sie podoba. U mnie ostatnio nieco zimniej, ale bardziej przemoknięte buty niż żebym zamarzała - kaszmirowe swetry robią swoje!

    OdpowiedzUsuń
  8. The coat is absolutely amazing!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana ale świetne jest to połączenie:) kolor tego futerka jest super:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę, raczej nigdy nie przepadałam za tego typu futerkami, ale Ty pokazujesz, że można je nosić w sposób nie kiczowaty i nie infantylny <3
    fantastycznie wyglądasz :D
    torebka jest piękna <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, codzienna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, fenomenalne są te spodnie - coś innego niż perełki, które też mocno lubię!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia,Ty i spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne futerko- dla mnie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw! Cudownie wyglądasz :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Te spodnie super się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny look! Płaszczyk/ futerko wymiata:)
    Lubię ten typ okryć wierzchnich..xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejna stylizacja, która zrobila na mnie wrazenie!Fajna stylowa, czerwona wstawka w botkach, pasuje do torebki i rękawic, podoba mi się! Poozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń