Dżinsowa katana z naszywkami

by - 16:20



Dzisiaj bardziej na luzie. :) Chcę pokazać dwie nowości. Pierwsza z nich to dżinsowa katana z naszywkami. Jest trochę za szeroka, jej fason określiłabym jako oversize, ale z podwiniętymi rękawami wygląda całkiem nieźle. Druga nowość to różowe botki z zamkiem na przodzie. Do wyboru jest wiele kolorów! Oprócz różu, znajdziecie także w kolorze czarnym, szarym, czerwonym, khaki, błękitnym, białym... Co sądzicie o całej stylizacji? :)


Kurtka - TUTAJ
Bluzka - Simplee Apparel
Spodnie - Cubus
Pasek - Orsay
Torebka - Mango
Buty - TUTAJ

You May Also Like

45 Comments

  1. Cudownie wyglądasz :). Zachwycasz! Mega stylizacja, zresztą jak zwykle!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba. Kurtka świetna, ale jaka figura. Do białych spodni to trzeba być naprawdę zgrabnym. Pozdrawiam :) jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama chętnie bym się tak ubrała :) katana boska!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look, mega mi się podoba :) Kurtka jest super!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.this-iss-it.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz;)super kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia!
    Stylizacja mi się bardzo podoba :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. ładbie

    http://skucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Te buty są genialne ! :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Trapery i katana się boskie- ajćććć uwielbiam naszywki <3
    super wyglądasz kochana, taka łopbuziaraaaa :D

    175,19zl, 133,90zl
    mogę prosić o to samo ? :)
    z gory wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jest ta kurtka, super wygląda w połączeniu z resztą!

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawde dobrze wygladasz <3 i jakie Ty masz dlugie nogi! pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna katana! bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz , masz super figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kurtka i buty:) pięknie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie:) Kurtka wygląda świetnie, pozdrawiam!:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka świetna, luzacka i stylowa stylizacja! Katanka mega :) Poklikane w linki: zł
    175.04, 133,90 zł :)

    PAULYENN ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz jak milion dolarów! Boska kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie kurtki, wyglądasz fantastycznie!:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny look, podobają mi się katany jeasnowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widziałam na insta! Kochana - powtórzę, piękna stylówa :D :*

    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz świetną figurę i bardzo podoba mi się zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna stylizacja, bardzo w moim stylu! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz cudowne włoski!
    Stylizacja jak najbardziej na TAK :)
    Uwielbiam takie katany! :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny zestaw, podoba mi się zestawienie kolorów :)obseruję :) zapraszam www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurtka jest przepiękna, ale moją uwagę najbardziej przykuły okulary <3 właśnie zamówiłam podobne!

    Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja to mam problem z laczeniem katan z jeansu ale uo ciebie to wyglada super:) sama bym sie tak ubrala:)


    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna stylizacja, mam podobne okularki :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Katana jest świetna, w tej formie naszywek jeszcze nie widziałam, zazdroszczę Ci figury do białych spodni, dla mnie są one nawet w największej chudości nieosiągalne zadowalająco ;) Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. kurtka jest genialna <3 i buuty <3


    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja :)!!!
    Zarówno katana, jak i buty bardzo mi się podobają :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz rewelacyjnie,cudowna kurteczka <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podoba mi się nowa katana, uwielbiam motyw naszywek ♥
    Obserwuję ;*


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*


    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacyjna kurtka!!!! Właśnie sama czekam na naszywki, żeby stworzyć własną ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana świetna stylizacja :)

    https://maniaszycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny sportowy look! Kurtka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń