Black and blue

by - 19:30


W tym wpisie chciałabym pokazać dwie nowości, które niedawno do mnie doszły. Pierwszą z nich jest krótki sweterek z włoskiem w niebieskim, zgaszonym kolorze. Jest ciekawy, jednak rozmiarówka w tym sklepie jest zaniżona. Sprawdziłam wcześniej wymiary, ale gdybym wiedziała, że będzie taki malutki, zdecydowałabym się na większy. Myślę, że ze względu na długość, najlepiej wygląda w połączeniu ze spodniami z wysokim stanem, dlatego założyłam dżinsy z Lee. Kolejna nowość to czarne sznurowane botki, które są wygodne mimo dziesięcioipółcentymetrowego obcasa. Jakiś czas temu zakupiłam także okulary przeciwsłoneczne, ale te z bliska pokażę innym razem. Niestety, dzisiejszy przeszywający wiatr oraz niska temperatura, utrudniły wykonanie zdjęć...


Sweterek - TUTAJ
Ramoneska - Top Secret
Dżinsy - Lee
Pasek - Stradivarius
Torebka - Wittchen
Okulary - Moschino
Botki - TUTAJ

You May Also Like

40 Comments

  1. Botki są fantastyczne!
    Mam słabość do tego typu butów, więc z wielką radością oglądam je u innych ;)
    Co do jeansów - świetnie podkreślają Twoją perfekcyjną figurę!
    Więc dobrze, że to je tu wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej urzekła mnie torebka i buty, są świetneee! <3
    Pozdrawiam ;)

    http://kindizajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja! mam identyczną kurteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ! A torebka jest tak słodka i urocza, jestem fanką takich futrzanych dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeansy w połączeniu z tymi botkami są absolutnie rewelacyjne! Kreacja bardzo przyjemna dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek i torebka cudowne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne światło do zdjęć :) Najbardziej wpadł mi w oko sweterek i okulary <3

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne rzeczy :) genialne te botki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw, najbardziej podoba mi się ten sweterek, ale tą torebkę to bym wyeliminowała, ale to tylko moje zdanie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podeoba mi się ramonka <3
    sweterek rownież świetny, jednak z tymi ich rozmiarami to tak już niestety bywa :/ ja noszę S, a zamawiać u nich muszę L :/ ale świetnue przynjamnije z tego wybrnęłaś, zakladając dgo do portek z wyzszym stanem :)

    5,70$, 109,90zl
    mogę prosić o to samo ? :)
    z gory wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz, a te botki są genialne!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja wymarzona dla CIebie :))) wygladasz swietnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze jestem zachwycona twoja figura:) :* Pięknie kochana buziaki:*

    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, botki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładne zdjęcia, torebeczka śliczna ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty ekstra, ale wysokość obcasa mnie powaliła.

    OdpowiedzUsuń
  18. super wyglądasz! botki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny sweterek, ale faktycznie moglby byc troszke dluzszy szczegolnie, ze zimno mi od samego patrzenia na Twoj goly brzuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie wyglądasz!
    Kurtka i torebka są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepięknie wyglądasz! Masz piękne włosy :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie fajne kłaczaki, zarówno sweter jak i torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. rewelacyjne masz te botki <3 www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzeczywiście sweter jest trochę za krótki, ale z tymi spodniami wygląda rewelacyjnie.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam o zaniżonej rozmiarówce, mając na myśli dł. rękawów i szerokość, a nie długość sweterka. On ma taki fason, że jest krótki (wystarczy wejść na stronę, tam jest więcej zdjęć na których to widać). :)

      Usuń
  25. Pieknie wygladasz! Jestes tak niesamowicie zgrabna ze szok!! <3<3 Sweterek faktycznie malutki ale super go ogralas. W botkach i torebce jestem zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow! Wonderful outfit! I love your shoes! Beautiful bag!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń