StyleWe.com – przegląd sklepu

by - 06:00




Natknęliście się już na sklep StyleWe.com? Ja na tę stronę weszłam niedawno i mogę stwierdzić, że asortyment jest naprawdę ciekawy! Dzisiaj pokazuję to, co wpadło mi w oko! 🙂 Linki do poszczególnych rzeczy zamieściłam nad zdjęciami.
A Wy – znacie ten sklep? Mieliście do czynienia z ubraniami z tej strony? Co Wam się najbardziej spodobało? Dajcie znać w komentarzach! 🙂



Moją uwagę w pierwszej kolejności zwróciła czerwona sukienka. Po chwili okazało się, że jest także czarna. Obie wyglądają równie elegancko i idealnie nadadzą się na wieczorne wyjścia!
1 | 2

Ta sukienka także przykuła moją uwagę. Na pierwszy rzut oka jej przód skojarzył mi się z naszywkami, które  można znaleźć w wielu sklepach. Jest inna, ale jednocześnie uniwersalna. Widzę ją w zestawieniu zarówno ze szpilkami, jak i sportowym obuwiem!
3

Pewnie nie ja jedna uważam, że warto mieć w szafie gładki t-shirt, szczególnie w stonowanym kolorze.  Ale czy zawsze musi on być całkowicie prosty? Uważam, że drobne urozmaicenia nie przeszkadzają, a jedynie dodają uroku!
4 | 5

Bluzka z siateczką, jak i ta dyskretnie odsłaniająca ramię, podkreślają kobiecość. Warto mieć coś takiego! 😉
6 | 7

Bluzki z tego typu wycięciami ostatnio dość często widać w sklepach. Ja jestem na tak!
8 | 9

O tym, że białe koszule są ponadczasowe, wiedzą wszyscy!  Wyglądają elegancko nie tylko w zestawieniu z czernią i nadają się nie tylko na specjalne okazje! 🙂 Klasyka!
10 | 11

Czerń także jest ponadczasowa! Ja w tym kolorze czuję się najlepiej. Bluzka z zamkiem w eleganckim wydaniu i niebanalna bluza to to, w czym się widzę! 🙂
12 | 13

Kardigan o ciekawym fasonie, który „robi” całą stylizację, jest super pomysłem na jesień!

Płaszcze w różnych kolorach idealnie się sprawdzą podczas chłodnych dni. Pasują do sukienek, spódnic i spodni! 🙂





Torebki typu „worek” wciąż mi się podobają. Są idealne na codzienne wyjścia. Wybralibyście klasyczną czerń, czy ożywilibyście stylizację jakimś kolorem? 🙂
18 | 19

Pikowana torebka na łańcuszku oraz prostokątna z dłuższymi rączkami, wyglądają bardziej elegancko.  Obie są genialne!
20 | 21

You May Also Like

2 Comments

  1. Super rzeczy, ta różowa torebka fantastyczna!<3 poklikane
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń