Total black look

by - 18:15

Dzisiejsza stylizacja to połączenie czerni ze złotymi dodatkami. Podczas robienia zdjęć była taka ładna pogoda, nawet nie zmarzłam bez kurtki. :) Spodnie już znacie, ubrałam do nich ciekawą bluzkę z mieniącą się złotą nitką. Mam też nowe okulary oraz pasek ze złotymi detalami. Kilka dni temu doszły te buty, od razu postanowiłam je pokazać!


Spodnie - H&M
Bluzka - Orsay
Pasek - Takko
Okulary - Carry
Torebka - H&M
Buty - Merg.pl
Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

You May Also Like

32 Comments

  1. świetnie, prosto i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do czerni i total looków nie trzeba mnie namawiać, jestem jak najbardziej na tak :D Pięknie wyglądasz jak się uśmiechasz delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czerń ze zlotem - to moje ulubione połączenie! :)
    Wygladasz rewelacyjnie, świetna figura :*

    OdpowiedzUsuń
  4. kilka jest w blogosferze dziewczyn, które uwielbiam za to, że tak chętnie noszą czerń - bo świetnie w niej wyglądają!
    Ciebie zaliczam w ten poczet ;)
    czerń wygląda na Tobie zawsze bardzo szlachetnie - czy wybierasz jakiś bardziej casualowy set, czy elegancki, to zawsze wyglądasz jak z okładek, Diano :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za takimi bluzkami, ale cała reszta jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cała stylizacja bardzo mi sie podobała! <3
    Masz sliczne włosy, może wspólna obserwacja? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. napiszę tylko : REWELACJA ! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cool look, you are really pretty!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz seksownie i mega stylowo! bardzo podoba mi się taki czarny total look;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw bardzo fajnie z kurtką wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz ...
    masz też przepiękne włosy ... i ten kolor bardzo fajnie wyglądasz :)))
    pozdrawiam
    DARIA :*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny prosty zestaw! idealnie podkreśla Twoją figurę <3

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog !!! zapraszam do mnie http://365daysinblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny total black look :)
    Bardzo podobają mi się spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie!:) Total look w czerni! Niech żyje klasyka;) Zapraszam do wspólnej obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne buty ♥
    marketing@szachownica.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Super cool look, dear!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny taki czarny, ostrzejszy look! Genialne botki :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. total black jak najbardziej na tak :) też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny zestaw, często się ubieram na czarno :)
    Buty są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie looki, świetnie wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. geniaaalne masz nogi, zazdroszczę :) i w tej czerni wyglądasz rewelacyjnie ! buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładnie Ci w takim wydaniu!;)
    Obserwuje, zapraszam też Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialnie Ci w tej czerni. Butki rewelacyjne. Ekstra!

    OdpowiedzUsuń