Blue jeans & white shirt

by - 00:00

Z dzisiejszej stylizacji powinniście kojarzyć właściwie tylko ramoneskę, z którą nie rozstawałam się w tamtym roku (na pewno w tym będzie tak samo:)). Ubrałam do niej białą koszulę oraz niedawno zakupione spodnie oraz buty. Dżinsy są niesamowicie wygodne i mają wyższy stan. Mierzyłam sporo par ze względu na różne (choć na pierwszy rzut oka podobne) przetarcia, jednak ostatecznie zdecydowałam się akurat na te, zresztą - nie mam w szafie podobnych. Jeśli chodzi o buty, są to czarne botki na słupku - bardzo wygodne, pasujące praktycznie do wszystkiego! Pewnie będę się w nich pokazywała bardzo często, są takie uniwersalne. Burgundowa torebka ze srebrnymi ćwiekami od spodu jest w mojej szafie już długo, ale dopiero teraz ją ubrałam. :) Co sądzicie?


Spodnie - Cropp (new collection)
Ramoneska - Reserved
Koszula - Bershka
Okulary - C&A
Pasek - Carry
Torebka - Mizensa
Bransoletka - Apart
Botki - Cropp (new collection)
Stylizacja: Blue jeans & white shirt

You May Also Like

21 Comments

  1. Najbardziej wpadła mi w oko torebka, jest super! Uwielbiam czerwone dodatki, zawsze ożywiają cały zestaw!

    Zapraszam na: http:// alanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie! kocham te torby, marzy mi się oryginał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, że połączyłaś ramoneskę z koszulą - dzięki temu z zestawu wyszła taka fajna, mało sztampowa elegancja!
    lubię takie połączenia!

    a spodnie bardzo zgrabne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodnie-bardzo podba mi się ich kolor; \ ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeansy z wyższym stanem uwielbiam. Wyglądasz bardzo dobrze, wszystko na swoim miejscu ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, wpadła mi w oko torebka, mam bardzo podobną- czarną :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz , cudowne jeansy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze zgodzić się z przedmówczyniami faktycznie spodnie skradły moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te spodnie, dobrze wybrałaś :-) ja też muszę poprzymierzać n par zanim coś mi się spodoba :-) Torebka ma świetny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze cudownie wyglądasz!
    Torebka jest zabójcza <3

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny zestaw , super ramoneska :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw, taki idealny na co dzień. prosty i bardzo stylowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja. Niesamowity zestaw, to połączenie jeansów i koszuli jest genialne! Jesteś bardzo fotogeniczna i wyglądasz w tym bardzo kobieco. Nowy post na http://black-pearls.blogspot.com/, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie ożywiłaś zestaw tą torbą i masz dzisiaj piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubimy takie zestawienia, ramoneska to klasyk który powinien znaleźć się w każdej kobiecej szafie! :) Świetny blog.
    Dodajemy do obserwowanych i zapraszamy do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  16. boskie spodnie! a nogi jeszcze lepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta torebka przeleżałą w szafie? Szkoda. No, ale teraz ją noś!
    Świetna koszula, kołnierzyk jest niesamowity. Ramoneska dodaje pazura. Masz też efektowne włosy.

    OdpowiedzUsuń