Destroyed skinny jeans

by - 00:50

Spodnie, które mam na sobie, wyróżniają się na tle innych i to one grają pierwsze skrzypce. Od razu przykuły moją uwagę. Zapewne sprawdzą się w różnych odsłonach, zarówno tych klasycznych, sportowych jak i bardziej eleganckich. Wszystko zależy od doboru butów, nastroju, wyobraźni i inwencji twórczej.

Uzupełnieniem "mojego wyglądu" jest woda perfumowana Giorgio Armani Si. Kojarzycie zapach? :) Przypadł mi do gustu zarówno ze względu na nuty, jak i trwałość. W tym na pozór skromnym, niewyszukanym flakonie, tkwi całe bogactwo. Ta namiastka luksusu w stacjonarnych perfumeriach jest dość droga, ale można kupić taniej np. TUTAJ.


Dżinsy - Bershka
Sweterek - New Yorker
Koturny - H&M
Bransoletki - H&M
Okulary - Diverse
Torebka - Zara

________________________________________________________________




You May Also Like

28 Comments

  1. Łaaaaał, powinnaś częściej nosić takie spodnie, znakomicie podkreślają Twoją figurę! ;) Chociaż, z drugiej strony, w sukienkach też jest jakiś urok... W ogóle wszystko powinnaś częściej nosić!!! :D No i masz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie ładnie, ale troszkę dziurawe te spodnie :p.

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie są rewelacyjne, z tymi butami bosko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne spodnie. :D Świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jessica Mercedes wszędzie reklamuje ostatnio tę ciemną wersję Si, prawda? :) Kobieto, ale Ty masz nogi!! Paski przeżywają w tym sezonie wielki powrót, w Twoim zestawie sprawdził się idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny outfit , fajne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. spodnie są świetne!
    ale nie tyle nawet ze względu na te "dziury" a na to, jak Ty w nich smukło wyglądasz!
    nogi do nieba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie rzeczywiście są świetne. Natomiast za zapachem Si nie przepadam :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz w tych spodniach! Nogi do nieba.

    Codziennik kobiety

    OdpowiedzUsuń
  10. Looks good! An you have lovely hair!

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę sprawić sobie takie koturny, na pewno są mega wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jakoś nigdy nie czułam się dobrze w takim jasnym dżinsie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz ;) Jakie piękne włosy, zazdroszczę ! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zestaw, minimalizm w ekstra wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cóż za figura i przepiękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie bardzo oryginalne i ładne c:
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie ! :* ( będzie mi bardzo miło jak wpadniesz i skomentujesz ^^ )
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oryginalne spodnie, podobają mi się^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Boskiego masz bloga <3 ! Boskie stylizacje ;* *.* zapraszam do mnie : maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny look! cudowne jeansy :*

    OdpowiedzUsuń