Bottle-green skinny pants

by - 13:16

Butelkowa zieleń to jeden z kolorów, który kojarzy mi się z jesienią. Niedawno kupiłam spodnie w takim odcieniu. Uważam, że świetnie komponują się ze złotymi dodatkami. W dzisiejszej stylizacji jest ich sporo - klamra paska, dno torebki z ćwiekami, bransoletka, a także bluzka z nitami. Reszta pozostała czarna.

Jakiś czas temu przyłączyłam się do Wielkiej Akcji Testowania na portalu Urodaizdrowie.pl
Otrzymałam kosmetyk marki J Beverly Hills ®. 
Produkty do pielęgnacji włosów zostały stworzone przez Juan Juan w Beverly Hills. Preparaty oparte są na składnikach organicznych oraz olejkach eterycznych, wolnych od siarczanów i parabenów.

BODIFIER™

Skład: Żywokost • Rozmaryn • Rumianek
Spray do włosów cienkich i bezwładnych


• Poprawia wygląd i gęstość włosów cienkich
• Zapewnia objętość włosów od nasady po końce
• Wskazany do włosów mocnych i delikatnych
Pojemność: 250ml

Według mnie spray, który użyłam jak do pory zaledwie kilka razy, zasługuje na szczególną uwagę. Mimo, że mam długie włosy, które ciężko unieść u nasady, zauważyłam zwiększoną objętość. Włosy są miękkie w dotyku, puszyste, nie plączą się. Poza tym łatwo się rozczesują, co sprawia, że kosmetyk nie obciąża. Cena (ok. 80zł) nie jest niska, ale uważam, że w niektóre produkty warto zainwestować. :)


Spodnie - Zara
Bluzka - Dunnes Stores
Worek - Allegro
Koturny - H&M



You May Also Like

49 Comments

  1. butelkowa zieleń jak najbardziej na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz, a spodenki obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najładniejsza w tej stylizacji jest torebka :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Będzie mi miło, jak skomentujesz :)
    Pozdrawiam ! ^^
    ~ Lovett Lov

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor spodni, świetnie wyglądasz, torebka tez mi się podoba. Masz ładne włosy...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć!

    Blog świetny! Trzymaj tak dalej!

    Zajrzyj też do mnie: http://www.yntbctbq.blogspot.com

    xo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi sie Twój cały zestaw ! a w szczególności worek i koturny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy ten spray.
    Świetna torba. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie!! :). Bardzo mi się podoba :)! Pozbyłbym się tylko tych czarno-białych. Wolę Cie w kolorze! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz, a buty są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniły zestaw, spodnie super, podoba mi się zgniła zieleń

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te spodnie. Zazdroszczę figury :) // jestem nowa, miło by mi było gdybyś zajrzała w wolnej chwili http://polinska.blogspot.com/ . Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super set, wyglądasz bardzo zgrabnie, świetna figura.

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw! dość letni, aczkolwiek już zwiastuje jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczę, a ja poluję na spodnie właśnie w kolorze zieleni i nigdzie dostać nie mogę grrrr :/ Twoje są świetne, szkoda, że u nas Zary nie ma :/
    A tych włosów to wciąż Ci zazdroszczę, może i dużo z nimi zabawy, dbania, pielęgnowania, ale jaki efekt.... <3 cudowne! :)
    pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję współpracy! :) Świetnie wyglądasz, ktoś naprawdę potrafi robić piękne zdjęcia :)

    Też nie wiedziałam, że prowadzisz bloga! ;D Ja tu dopiero zaczynam ;)

    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękny kolor, szczególnie w słońcu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę koniecznie wypróbować ten spray :)

    dariapaulina | dariapaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne połączenie zielonego ze złotym, zazwyczaj preferuję srebrną biżuterię, ale tu wygląda świetnie! :) I buty są cudne *__* :3 O kosmetyku się nie wypowiadam, bo się nie znam, ale Ty chyba takich nie potrzebujesz, bo zawsze masz puszyste włosy... Albo zawsze używasz takich kosmetyków! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Włosy masz piękne, chciałabym mieć takie jak ty :)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny set!~


    ______________
    a u mnie?
    piękna, nietypowa bluzka w stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ciekawa stylizacja !
    torba jest po prostu - PIĘKNA <3

    OdpowiedzUsuń
  22. masz świetną figurę :) podoba mi się ta stylizacja :) Kochana z wielką chęcią obserwuję i zapraszam do siebie - wpadnij chociaż na chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Koturny z H&M!!!! Polowałam na nie, ale oczywiście nie było mojego rozmiaru. Świetnie w nich wyglądasz :) Ale z taką figurą we wszystkim dobrze się wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoje włosy na tych zdjęciach robią furorę! Swoją drogą figurę masz nieziemską :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz świetne nogi, spodnie super je podkreślają!

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolejna bardzo ciekawa notka. ;) Śliczne zdjęcia. Masz ciekawie ścięte włosy, chciałabym coś podobnego. c;
    Obserwacja za obserwacje? Odpowiedz u mnie lub zwyczajnie zaobserwuj, a ja się odwdzięczę. ^^

    Pozdrawiam, Anu.
    http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie zdałam sobie sprawę, że nie mam w swojej szafie nic zielonego.. A to taki ładny kolor.
    Bardzo ładne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. też chyba rozejrzę się za takim kolorem spodni :) super się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  29. dokładnie. taka zieleń głównie zarezerwowana jest na jesień. Świetne połączenie koszulki z torebką :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja otrzymałam w ramach akcji olejek do masażu. Wyglądasz świetnie, co za nogi!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja już Kochana od jakiegos czasu obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. masz świetne włosy! u mnie na blogu także połączenie zieleni ze złotem, ale jaśniejszy odcień :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  33. wyglądasz baardzo ładnie, super koturny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudne nogi :) mam podobną torebkę tylko beżową i bez ćwieków, takie worki są idealne na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Great outfit!


    http://www.oliverwaldmeier.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń