MAKEUP REVOLUTION - kosmetyki z Ekobieca.pl

by - 20:45

Niedawno od drogerii internetowej Ekobieca.pl otrzymałam do przetestowania wybrane przez siebie kosmetyki marki Makeup Revolution, która powstała w marcu 2014r. Zainteresowały mnie ze względu na wiele pozytywnych opinii oraz niskie ceny. Opakowania są solidnie wykonane, estetyczne i praktyczne. 
By znaleźć się na stronie produktu wystarczy kliknąć w jego nazwę - tam znajdziecie opis producenta. :)


Amazing Length Mascara Black - Tusz wydłużający do rzęs

7.99zł

Tusz ten daje bardzo delikatny efekt, lecz niestety nie taki jakiego oczekuję. Rzęsy są wydłużone i rozdzielone, nie ma na nich grudek, ale brak tej intensywności koloru. Myślę, że sprawdzi się u osób ceniących naturalnie podkreślone oko.



9.99zł

Tym tuszem pomalowałam się raz i chyba ostatni. Na rzęsach osadzają się włókna, które widać na pierwszym zdjęciu poniżej. Nie wiem, czy to wadliwa sztuka, czy takie zostały wypuszczone, czy może potrzeba czasu, by tusz 'doszedł do siebie', ale na chwilę obecną nie mam zamiaru się nim malować.



Eye Dust - Sypki cień do powiek Antic

5.99zł

Czerń tego cienia jest intensywna, ale - do czasu. Od razu po nałożeniu kolor cienia jest naprawdę głęboki i ma sporo błyszczących drobinek, jednak po chwili nie wiadomo dlaczego one giną, a sam cień - nawet po zastosowaniu bazy o której niżej - zbiera się w załamaniach powiek (niestety, u mnie tak się dzieje raczej zawsze).



Focus & Fix Eye Primer - Baza pod cienie Matte

12.99zł

Producent zapewnia, że baza utrzymuje cień na powiece przez cały dzień, jednak na moim oku nie zdała ona egzaminu. Cień, pomimo jej zastosowania, zebrał się w załamaniu. Nie zauważyłam także aby matowiła czy wzmacniała kolor cieni. Do plusów mogę zaliczyć jednak łatwość aplikacji - wystarczy nanieść niewielką ilość za pomocą pędzelka i rozsmarować opuszkiem palca.



Focus & Fix Liquid Concealer - Korektor w płynie FC 01 Fairest

9.99zł

Ten korektor pod oczy daje gładkie wykończenie, jednak krycie jest niewielkie. Myślę, że może minimalnie zatuszować oznaki zmęczenia, ale na całkowicie zmniejszoną widoczność cieni raczej nie ma co liczyć. Daje lekkie rozświetlenie. Kolor jest naprawdę jaśniutki, idealny dla osób z tak bladą cerą jak ja. :)


10.50zł

Nie wiem dlaczego ten puder nazwano Translucent - nie zauważyłam, aby był transparentny. Mam jasną karnację i oczekiwałam od niego matowego wykończenia, jednak po nałożeniu uzyskałam niekorzystnie wyglądający efekt wpadający w odcień pomarańczowy. Gdybym wiedziała, że tak będzie, to wybrałabym kolor Porcelain - myślę, że byłby jaśniejszy, chciałam jednak uniknąć efektu maski. Translucent nadaje się raczej dla osób z nieco ciemniejszą karnacją. Ogromny plus za zamieszczenie z tyłu miejsca na schowanie gąbeczki oraz okrągłego lusterka! :)


9.99zł

Bronzer spisał się dużo lepiej od pudru prasowanego. Ma w sobie sporo drobinek, które dają efekt rozświetlenia. Nie nakładałam go dołączoną gąbeczką, jednak za pomocą dużego pędzla celem podkreślenia rys twarzy, a głównie kości policzkowych. Wybrałam odcień Light Shimmer - nawet mi podpasował. I tutaj także ogromny plus za zamieszczenie z tyłu miejsca na schowanie gąbeczki oraz okrągłego lusterka! :)


12.50zł

Z tego produktu jestem chyba najbardziej zadowolona. Mimo niewielkiego opakowania zestaw zawiera: 3 cienie do stylizacji brwi, wosk do modelowania, pędzelek do nakładania wosku, pęsetkę oraz lusterko. Aplikacja rzeczywiście jest prosta, można z łatwością podkreślić kształt brwi oraz wypełnić je wybranym kolorem.



Reasumując, myślę, że warto zwrócić uwagę na kosmetyki Makeup Revolution. To, że nie wszystkie produkty sprawdziły się u mnie, nie oznacza, że nie podpasują Wam. Połową sukcesu jest dobór odpowiedniego koloru. 
Zachęcam do zajrzenia na stronę Ekobieca.pl oraz zapoznania się z ofertą.

A Wy, mieliście styczność z kosmetykami tej marki? :)


Bardzo dziękuję drogerii Ekobieca.pl za możliwość przetestowania kosmetyków!

Do następnego! 

You May Also Like

7 Comments

  1. Niestety pierwszy raz czytam o tej marce u Ciebie, ale przyjrzę jej się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne zdjęcia! :D Powinni Cię zatrudnić do robienia zdjęć do katalogów tam. ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. mam cienie do powiek z tej marki :). Są całkiem spoko :). Zapraszam do obserwacji --> monaikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor błyszczyków podbił moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko ładnie się prezentuje. Fajnie, że miałaś możliwość przetestowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się kolorek tego cienia :)

    OdpowiedzUsuń