Social media

  • Instagram
  • Modna Polka
  • Vinted
  • Allegro

środa, 16 kwietnia 2014

Burgundy bag with gold zippers

Mój dzisiejszy zestaw jest zbliżony do poprzedniego, jednak tym razem na pierwszy plan wysuwa się torebka. Jest duża, ma mnóstwo przegródek i zamków, łatwo w niej posegregować swoje rzeczy bez obawy, że czegoś się nie znajdzie... :)
 

Koszula - Pull&Bear
Spodnie - Tally Weijl
Ramoneska - Reserved
Naszyjnik - Top Secret
Pierścionek - House
Okulary - C&A
Buty - Limited Collection
Torebka - Parfois
 

39 komentarzy:

  1. faktycznie wygląda na pojemną :) Poszukuję podobnej :) Spodnie też mi w oko wpadły, kolor mają świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zestaw absolutnie skradł moje serce, torebka i spodnie genialne . Świetnie podkreśliłaś swoje walory :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna torebka, lubię torebki ze sztywnego materiału ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej, stylizacja idealna! torba spodnie i kurtka -cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna! :) Chyba jedna z lepszych stylizacji jakie tu widziałem...! :)

    Wyglądasz przecudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna torebeczka

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem niezwykle oczarowana całością!♥
    cudowne zdjęcia,
    niesamowita stylizacja,
    piękna Ty !

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w tej torebce, jest rewelacyjna ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny zestaw, torebkę masz genialną;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie torebka jest bardzo ładna i rzuca się w oczy ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały post :) ! Prześliczne zdjęcia !
    Bardzo bym prosiła o poklikanie w linki : ) :
    http://mystersdaria.blogspot.com/2014/04/planned-shopping.html
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go , a na pewno się odwdzięcze ; ) .

    OdpowiedzUsuń
  12. torebka jest świetna!
    w tej stylizacji podoba mi się to, że spodnie są dobrane pod jej kolor - albo ona pod kolor spodni, hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. You look fabulous!Love the amazing bag, the color ir perfect! :)
    xx
    www.modacapital-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham torby z Parfois!! Nie mają sobie równych. Tą którą masz oglądałam ostatnio i już wtedy mi się bardzo podobała. W tej stylizacji jeszcze zyskała na urodzie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystko pięknie dobrałaś :*

    OdpowiedzUsuń
  16. great outfit, your hair is amazing, I love it!
    XX

    OdpowiedzUsuń
  17. Dianuś wyglądasz fantastycznie :) Prześliczna torebka - pozazdrościć :) Buziaki i wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz świetnie! ;) Fantastyczne dodatki - torbę i okulary chętnie bym Ci ukradła ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. masz wymarzone włosy! zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie te spodnie z torebka razem wygladaja i piekna kurtka!!

    a tu okulary ;) http://www.oasap.com/sunglasses/27705-vintage-round-sunglasses.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zestaw :) Torebka i naszyjnik są wspaniałe :) A koszule jeansowe uwielbiam ponad wszystko, można je nosić na różne sposoby :) A włosy cudowne... długość, moje niespełnione marzenie :( ahhhhh... Spokojnych Świąt kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie Ty masz cudowne włosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. zdecydowanie zakochałam się w torbie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hello!
    I would like to suggest you a site when you can earn some money online, making some easy tasks, micro jobs and just viewing ads.

    Here it is: http://www.clixsense.com/?5062332

    This site helped me a lot... I have no job at the moment and it was a nice extra income. It's completely free to join.

    Hope you like it ;)

    Sandra

    OdpowiedzUsuń
  25. super stylizacja, bardzo w moim stylu :)
    + masz przepiękne włosy! :)

    http://aleksandra-banach.blogspot.com/ - zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nawet nie sądziłam, że brązowa stylizacja tak ładnie będzie się prezentować. Ja generalnie lubuję się w czarnym, natomiast chyba powoli się przekonuję do brązu i jego pochodnych:)

    Pozdrawiam cieplutko,
    zapraszam do mnie:)
    Easystylee

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz , te brązowe dodatki są idealne szkoda ,że do mnie nie pasuje taki kolor :(
    poklikasz ? :) http://doorissbloog.blogspot.com/2014/04/sheinside-wish-list.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Długo szukałam torebki, która mi się spodoba. Zakochałam się w Twojej. Musze się wybrać do sklepu zobaczyć czy jeszcze ją mają, bo na stronie niestety już jej nie ma :/
    A.

    OdpowiedzUsuń

diane-fashion@wp.pl