Social media

  • Instagram
  • Modna Polka
  • Vinted
  • Allegro

piątek, 14 czerwca 2013

Black and white

Dziś total 'black and white'. Od dawna szukałam białej, przewiewnej koszuli, jednak poszukiwania te nie dawały większych skutków. Gdy stałam się posiadaczką koszuli z tego postu, okazało się, że jest dosyć kiepska jakościowo, dlatego od razu ją sprzedałam, póki jeszcze wyglądała 'jako tako' i zainwestowałam w dwa razy droższą. Było to dość dawno, bo na dzień dzisiejszy ta koszula, którą posiadam, też mi nie pasuje. I to nie ze względu na jakość. Więc na co? Na to, że ma długi rękaw. Ostatnio uznałam, że trzeba zacząć poszukiwania kolejnej koszuli - bez rękawów, lecz dobrej jakościowo. Może macie jakieś propozycje? :)













Koszula - House
Spodnie - Cubus
Torebka - Stradivarius
Okulary - Tally Weijl
Buty - Topshop

21 komentarzy:

  1. Wow! Idealnie! Zestaw świetnie podkreślił Twoją figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna koszula! Piękne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak czytałam notkę, to pomyślałam, że skoro wolisz koszulę bez rękawów, to można by je obciąć, ale jak zobaczyłam zdjęcia, to zmieniłam zdanie, szkoda by było ją ciąć :) Super look :)

    P.S. więc do zobaczenia jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz za co najbardziej Cię kocham? Za Twoje cudne włosy... Śliczna :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze będziemy miały dziesiątki wspólnych zdjęć, zobaczysz :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz cudownie! Zazdroszczę Ci tych długich pięknych włosów :) U mnie relacja z otwarcia Sinsay :) http://ourloveourpassion.blogspot.com/2013/06/sinsay-opening-alfa-centrum-olsztyn.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dam, ale musimy mieć jakiś kontakt, więc wysłałam Ci na e-mail linka do mojego fb, zaproś mnie :*

      Usuń
  7. koszula po prostu BOSKA. Udany set.
    W wolnej chwili zapraszam : http://jennymargaretfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię takie klasyczne połączenia :)) rewelacyjne włosy masz<3

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra look nie mogę się napatrzeć. Zapraszam do siebie.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw ! + masz cuuudne włosy! *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. masz super styl i jestes sliczna a wlosy masz cudne :)

    OdpowiedzUsuń

diane-fashion@wp.pl